LoS Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 ca 1 time gammelt =) Trenger -sårt- en hårklipp. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Du hadde hviiite tenner *vil ha* Jeg røyker ikke og ikke drikker jeg kaffe, men har driitgule tenner. Not fair. Hehe, da synes at du skal blotte dine tenner forran kamera! Endret 4. august 2004 av dD. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Du hadde hviiite tenner *vil ha* Jeg røyker ikke og ikke drikker jeg kaffe, men har driitgule tenner. Not fair. photoshop er en artig ting Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Har ikke photoshop. tok bildet samme min som jeg la det ut. EDIT: altså ikke redigert. BTW: noen som ser hva dette er?: EDIT2: Jeg la det til etterpå. Sry at jeg ikke la bilde til. Endret 4. august 2004 av dD. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Har ikke photoshop. tok bildet samme min som jeg la det ut. EDIT: altså ikke redigert. Så du har halveis selvlysende hvite tenner til vanlig? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 BTW: noen som ser hva dette er?: Munn.... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Har ikke photoshop. tok bildet samme min som jeg la det ut. EDIT: altså ikke redigert. Så du har halveis selvlysende hvite tenner til vanlig? Nei, det er kameraet som er slik Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Du hadde hviiite tenner Overeksponering ... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Det er en PEZ-pakke... men husk at dette ikke er SO3 Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Vet jeg ikke ser gla' ut på bildene... Men det blir vel som med Nikkor, han har hodet på skeive, mens jeg ser mer sur ut. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) http://www.home.no/damnd/thomasevileye.jpghttp://www.home.no/damnd/Thomastommel.jpg http://www.home.no/damnd/thomasmob.jpg Vet jeg ikke ser gla' ut på bildene... Men det blir vel som med Nikkor, han har hodet på skeive, mens jeg ser mer sur ut. :!: Endret 5. august 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg vil se recent pic av HalTan for teh win! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg vil se recent pic av HalTan for teh win! Så synd at du ikke får det, da. Endret 5. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Jeg vil se recent pic av HalTan for teh win! Så synd at du ikke får det, da. 16 dager til skolen, kan ikke bli mye bedre innen den tid^^ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Har ikke photoshop. tok bildet samme min som jeg la det ut. EDIT: altså ikke redigert. BTW: noen som ser hva dette er?: EDIT2: Jeg la det til etterpå. Sry at jeg ikke la bilde til. Pez Godteri ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Ehm, vi har en egen bildemanipuleringstråd. Denne er her for bilder av en selv Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Ehm, vi har en egen bildemanipuleringstråd. Denne er her for bilder av en selv Så ut som ett bilde av han selv da, men :-) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Photo-session med msn people..artig Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2004 Rapporter Del Skrevet 5. august 2004 Hihi. Må du ikke bæsje på deg, b-real;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg