Bleelekwwl Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) most recent: tatt akkurat nå med webcam, prater i tlf. og sender mdl. http://www.home.no/anette2/Bilder/Untitled-2.jpg Hva brukte du til å trykke på "ta bilde" knappen? Jenter er kjent for gjøre flere ting på en gang. http://gixer.odinh.net/HW/Untitled-2.jpg Mæd peijntskills :!: Endret 7. juli 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Pene føtter Anette.. Edit; Btw, man kan sette den til å ta bilde etter 10secs f.x.. Endret 7. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 Haha den var lame og tidig samtidig. :!: det rimte. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Oh, beautiful meeee! And oooh, beautiful B|Real and nvoetfiv as well Endret 7. juli 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 Vifteovn så kul ut. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 most recent: tatt akkurat nå med webcam, prater i tlf. og sender mdl. http://www.home.no/anette2/Bilder/Untitled-2.jpg Hva brukte du til å trykke på "ta bilde" knappen? Cam'et hang så da bestemte jeg meg for å trykke printscreen... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 Boring.... Hater morningen... Savner dama nu, kommer hjem om "bare" 1 mnd Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 7. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2004 Haddis jeg kan bo hos deg imens jeg hehe. Så søt du var på de bildene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Hm, fant bilde av meg på nettet, så slik ser jeg ut etter en helflaske VikingFjord og en pose chips (noe som ikke funker å drikke/spise samtidig); Jeg er han i rød genser i midten.. Endret 9. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2004 Næmmen, så søt du var Marvil! Du så rimelig bortkommen ut. Eller.no. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) ett bilde av meg, tatt for få strakser siden. selfølgelig med røfft uvasket hår legg merke til datoen edit: dæven så mørkt det bilde ble da.. aww, who gives a whatnot Endret 10. juli 2004 av PoL-E Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Det ble litt mongiss så jeg lager link istedet Meg rett etter jeg våkna idag.. Fikk noen smågaver og sånt, skal få mus og tastatur av søss og skjerm av mamma og pappa bare de får inn kabinettet mitt på komplett Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 kvikk lunsj er godt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 hvorfor er alle bildene du tar svart-hvite anette ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Det ble litt mongiss så jeg lager link istedet Meg rett etter jeg våkna idag.. Fikk noen smågaver og sånt, skal få mus og tastatur av søss og skjerm av mamma og pappa bare de får inn kabinettet mitt på komplett Jeg våknet til ondt i hode og tett nese. Gispet etter luft. FORSKJELLSBEHANDLING! hvorfor er alle bildene du tar svart-hvite anette ? Fordi hun hermer Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Det ble litt mongiss så jeg lager link istedet Meg rett etter jeg våkna idag.. Fikk noen smågaver og sånt, skal få mus og tastatur av søss og skjerm av mamma og pappa bare de får inn kabinettet mitt på komplett Øyh, gratulerer med dagen Anette. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg våknet til ondt i hode og tett nese. Gispet etter luft.FORSKJELLSBEHANDLING! Ta det med ro b-real. Jeg gjorde det samme Måtte ligge til nå før jeg kom meg opp av senga Bursdagsmorro for oss to dette, ikke sant (vel jeg bor 500km fra foreldra så det blir ikke mye feiring på meg - ikke at jeg bryr meg om bursdag heller da ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Ta det med ro b-real. Jeg gjorde det samme Måtte ligge til nå før jeg kom meg opp av senga Bursdagsmorro for oss to dette, ikke sant (vel jeg bor 500km fra foreldra så det blir ikke mye feiring på meg - ikke at jeg bryr meg om bursdag heller da ) Hehe, ja vi får kose oss ordentlig Aleksander Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 @anette; Hvem står opp klokka 10.14 i ferien..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg