Fragletrollet Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) 35 000 Euro tilsvarer.... ca 286-7 000 kroner :scream: Du? Tror du må resize bildene... tar evig lang tid å laste ned :/ Endret 3. juli 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
gixer Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 35 000 Euro tilsvarer.... ca 286-7 000 kroner :scream: Du? Tror du må resize bildene... tar evig lang tid å laste ned :/ Hmm.. 56k modem eller? Har gjort dem litt mindre, men jeg vil ikke gjøre dem alt for små. Dere må jo kunne telle alle stiftene Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 35000 € for det der? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 35000 € for det der? Privat sykehus Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Hva i snapp-skåfla og hutum-tætum er det som koster 35 000 euro i det der? De sydde vel ikke tilfeldigvis igjen deg med diamanttråd? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Er ikke akkurat "a walk in the park" å dra på sykehus i utlandet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 True. Bra vi lever i Norge.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 må vel få opp noen av meg og. burde kanskje vært fotoshoppet litt? briller er sexy Meg som ser opp på ei lampe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Æsj, det bildet var ekkelt ananas *hate sminke* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Personlig bilde @ hw.no --> Herre som jeg kjeder meg. Vil ha Quart'n NÅ!111oneone Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Æsj, det bildet var ekkelt ananas *hate sminke* Stakkars deg på sykehuset. Men det så litt tøft ut, da. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 "kult" arr du fikk da gixer...ser ut som du har blitt knivstukket :!: men det gule der kan vel vaskes av ? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 gixer: Den gule flekken nederst på bildet så ut som en smiley. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Det gule forsvinner, bare hevelser/reaksjoner etter operasjoner.. Endret 3. juli 2004 av Quicko Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Det gule forsvinner, bare hevelser/reaksjoner etter operasjoner.. Sikker på at det ikke er sånn dritt de tar på for å drepe bakterier og annet rusk? Armen min var ihevertfall full av det etter jeg fikset på albuen, umulig å få vekk. Tror det var der i 2 måneder eller noe. Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Sikker på at det ikke er sånn dritt de tar på for å drepe bakterier og annet rusk?Armen min var ihevertfall full av det etter jeg fikset på albuen, umulig å få vekk. Tror det var der i 2 måneder eller noe. jo det er sant.Det desinfiserer bakterier å annen drit som kunne kommet. Fikk sånn på hele handa etter at jeg kuttet senen i lillefingern med en sløydkniv Lenke til kommentar
gixer Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Sikker på at det ikke er sånn dritt de tar på for å drepe bakterier og annet rusk? Jepp, stemmer det. Det er en eller annen form for brun væske som de brukte for å holde de slemme bakteriene unna. Siden jeg fikk det i Barcelona og ingen der snakket engelsk så aner jeg ikke mer enn det. Situasjonen var veldig lik som i If-reklamen: "Left legg sir?" - "Err... Right!" - "Ahh.. Right legg, yes!" Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Det brune / gul er vel jod tenker jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 Tatt for to timer siden. Var på fylla i går. Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 4. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2004 du var ikke den eneste som var på fylla i går. firmafest med fri bar.. alt mellom karl johansgate og en pirattaxi på bislet kebab house er sporløst borteL;) skulle gjerne postet bilde av meg og min rebell-mage, men har ikke kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg