LarsP Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Enda et "vakkert" bilde av underteknede. wow! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Enda et "vakkert" bilde av underteknede. wow! Du ser skummel ut Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Enda et "vakkert" bilde av underteknede. wow! Du ser skummel ut Neida han er snill som et lam.Han er en sau i ulveklær. Som en hund som bjeffer mer en den biter...faen begynner å bli seint....... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Nesa har vært brukket btw. eViL.no Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Nesa har vært brukket btw. eViL.no Au shit ass.Husker jeg skar sena i lillefingern på en sløydkniv.Mye blod overalt.Te slutt stoppet det å jeg kunne ikke røre den å se beinet i fingern var mulig. Ikke spørr meg hvordan jeg fikk det til Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Sånn skjer når man griner og ikke har vannfast mascara haha. etter dette bildet må det vel komme 2 sider med sikeposter igjen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Enda et "vakkert" bilde av underteknede. wow! Si meg, har du bilde av HalTan på t-shirten..? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Jepp, det er HalTan. ehm. Nei, dessverre. Det er nok Johan Lindeberg. Fin kar det og. Endret 2. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Enda et "vakkert" bilde av underteknede. wow! Si meg, har du bilde av HalTan på t-shirten..? Well, of course. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Enda et "vakkert" bilde av underteknede. wow! Si meg, har du bilde av HalTan på t-shirten..? Well, of course. Hehe, det ligna litt.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Heh, det ser ut som om du er limt på den blå himmelen Lenke til kommentar
simenn Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Heh, det ser ut som om du er limt på den blå himmelen ...men jeg er født sånn. titta Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2004 Aha! That's the reason Lenke til kommentar
Luv Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 whee! Der har vi fyren som ga meg gmail invite!!! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 Der har vi fyren som ga meg gmail invite!!! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 3. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2004 (endret) Får vel legge inn noen bilder som får alle dere tattisfolk til å se ut som pingler (med unntak av psilocybe - respect to the tongue!). Hva skjedde hører jeg dere spørre? Jo, nå skal jeg fortelle: Laget mitt og jeg (spiller håndball for HK Herulf) deltok i Granollers Cup rett utenfor Barcelona. Vi startet bra og vant de to første kampene. Alt virket bra helt tre minutter ute i tredje kamp. Pang sa det og jeg lå rett ut. Én operasjon senere er jeg én milt fattigere og Vesta har en regning fra Hospital General Barcelona på 35k Euro som ligger på dørmatta og venter. Finfint! EDIT: Vil bare legge til at jeg er fryktelig tynn nå (gikk ned 9kg!) og at håret mitt ikke var vasket på 9 dager da bildene ble tatt. Jeg følte meg så skitten Endret 3. juli 2004 av gixer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg