eirikhm Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 tar nok ikke imot verken hender eller føtter, men jeg biter over min egen neve (dvs omtrendt 10 cm i høyden) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 du har vel ingen problemer med å spise "hot dog" og hamburger. Motsatt til meg men min lille munn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Det var da voldsomme poser under øyene du skulle ha da? Enten har du ikke sovet på lenge eller så bøyde du deg over og så ned mot kamaraet og tok bildet. Edit: Ja seff! Ser jo blå himmel i bakgrunnen. Endret 1. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det var da voldsomme poser under øyene du skulle ha da? Enten har du ikke sovet på lenge eller så bøyde du deg over og så ned mot kamaraet og tok bildet. Edit: Ja seff! Ser jo blå himmel i bakgrunnen. Kanskje han hopper i fallskjerm.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kanskje han hopper i fallskjerm.. Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Eller kanskje ikke? Klart han gjør.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Kuli sveis Aleks. Ja - ikke sant Sånn går det når du får vind i masser av knop imot trynet mitt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 dere sier hele tiden at vi må poste bilder ellers blir tråden stengt... så kan ikke noen si hvordan vi poster bilder da? er "litt" noob på det... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 prøv å trykk på den IMG knappen som er over der du skriver, så limer du inn url til bilde du skal legge ut eller du kan skrive det slik: [IMG=http://www.url.no/bilde.jpg] Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Skal vi pule litt? Endret 2. juli 2004 av enden Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Har dame...trenger ikke en til Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Har dame...trenger ikke en til Hva er det for en slags innstilling? Endret 2. juli 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Sånn skjer når man griner og ikke har vannfast mascara Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du har sagt før at du bruker masse sminke, men var ikke det der veldig masse, selv for deg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juli 2004 Del Skrevet 2. juli 2004 Du har sagt før at du bruker masse sminke, men var ikke det der veldig masse, selv for deg? Yup. Fest og fyll og et tonn sminke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg