Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Trenger litt hyller. Men det kommer vel med tiden? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Takk Ville bare vise at jeg endelig har lært meg noe på trampoen, siden søss får til alt og jeg ikkeno Har laget avatar av det andre bildet da, men den ble ikke så vledig bra at det gjorde noe Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg likte måten håret ditt vrimla seg utover hva du enn ligger på, jeg må få like langt! Nå er det "bare" til skuldra... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Trenger litt hyller. Men det kommer vel med tiden? Hva er det for en ting å si? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Han er vel møbelsnekker da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg likte måten håret ditt vrimla seg utover hva du enn ligger på, jeg må få like langt! Nå er det "bare" til skuldra... Jeg la det sånn slik at det skulle se fint ut da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Trampoline er gøy... Prøv deg på en strak baklengssalto med helskru. Det er gøy å prøve på, selv om det som regel går til helvete (og steder som verre er). Men så er det også relativt kjipt å tryne av en trampoline... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Trenger litt hyller. Men det kommer vel med tiden? ok trenger du hjelp ? ikea har massevis... ps i flere farger og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Trampoline er gøy... Prøv deg på en strak baklengssalto med helskru. Det er gøy å prøve på, selv om det som regel går til helvete (og steder som verre er). Men så er det også relativt kjipt å tryne av en trampoline... Jeg gjorde akkurat det så mange ganger at jeg forskjøv korsryggen med 1 cm. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Ojj, flaks du ikke ble lam eller noe da Wh1te? Har slått meg mye på trampoline til at jeg vet at det ikke er sunt... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg datt utfor Terje si trampoline og landa på en planke, det var ikke noe særlig. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Trampoline er gøy... Prøv deg på en strak baklengssalto med helskru. Det er gøy å prøve på, selv om det som regel går til helvete (og steder som verre er). Men så er det også relativt kjipt å tryne av en trampoline... Prøver meg alltid på den, men kommer liksom aldri hele veien og lander skjeivt på kragebeinet. btw. den trampolina så najs ut, være me å hoppe? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Vi har 4.3 meters trampoline på hytta. Men, hvis jeg hopper skikkelig høyt og ned på rompa, så går jeg nedi.... på tide å slanke seg? Hehe. Tror det har noemed at trampolinen synker ned i jorden, siden denne er veldig myk... Men uansett. Veldig lite digg og ganske farlig å treffe bakken på rompa, uansett. Kanskje ille ting med ryggen Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Fikk 3 trampoliner begravd i bakken på skolen vår no rett før skoleslutt. Dessverre sluttet jeg dette året Endret 25. juni 2004 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Ojj, flaks du ikke ble lam eller noe da Wh1te? Har slått meg mye på trampoline til at jeg vet at det ikke er sunt... Var en slitasje skade, ikke noe som kom etter en gang/fall. Har brukket det tilbake igjen, men det virker pokkermeg som at den har vridd seg igjen. Har pusset opp trampolineskillsa igjen i år, så nå er det full fres. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 http://www.home.no/anette2/anette_tar_stiften.jpg Men egentlig kunne jeg stått på hendene og tatt det bildet og Jeg lover at jeg faktisk tar stiften når bildet ble tatt! http://www.home.no/anette2/Meg.jpg Fy faen så digg du er Du hadde skikkelig fin rumpe, og for noen armer *sjalu som f...!* Drittunge Anette Neeeida, nyt livet som en sexy chick du.. bare post flere bilder Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Hva er det for en ting å si? Det var en spøk? Og den rumpa der a! *spank* Endret 25. juni 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 25. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2004 Seriøst, dette blir altfor overkåt-aktig og off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg