HolgerL Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 http://home.no/snowdog/bilder/Hmm_muskler.jpg Ser liksom ikke for meg deg sittende i timesvis foran en PC. Spisende små barn derimot, dét kan jeg forestille meg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Feminist t-skjort og greier Kyssing på fylla er morsomt (nei, jeg drikker ikke ) Seff, fått merkelig lite reaksjoner på den fra mine konservative venner BTW Angående kyssing i fylla, så kom jeg til å kysse en homofil kompis av meg i fylla Det var bare ett vennskapelig nuss på munnen, mind you Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Oh, søtt. Hva sa kompisen din? olsen: Manifestet er, by far, den beste boka jeg noensinne har lest. Bare så det er sagt Endret 23. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Meg for 5 minutter siden Bildet er ment som et lite svar på Loffelur sitt USA-patriot-bilde, håper dere ser hvem som er på genseren min. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 LOL! Sist gang så tvang eg meg en kyss på kompisen min på munnen. Haha han jagde meg i noen minutter ja. Holdger: Tja trente litt før og "vedlikeholder" de litt med manualer her hjemme. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Meg for 5 minutter siden Bildet er ment som et lite svar på Loffelur sitt USA-patriot-bilde, håper dere ser hvem som er på genseren min. har et konfirmasjonsbilde her fra i fjor liggende på pc'n fra i fjor der jeg står foran et norsk flagg^^ får litt ns-følelse Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Meg for 5 minutter siden Bildet er ment som et lite svar på Loffelur sitt USA-patriot-bilde, håper dere ser hvem som er på genseren min. De såkalte fire store vil jeg tro. Ikke kjøpt fra ml gruppa Tjen Folket vel? EDIT: Ikke de såkalte fire store, men Marx, Engels, Lenin og Mao Endret 23. juni 2004 av olsen Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Zyrex_: Neeei! Ikke klipp deg! Forbanna !"()/#& Argh! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 De såkalte fire store vil jeg tro. Ikke kjøpt fra ml gruppa Tjen Folket vel? EDIT: Ikke de såkalte fire store, men Marx, Engels, Lenin og Mao Nope, kjøpt hos "Dogma" i Reykjavik. Korrekt, det er Marx, Engels, Lenin og Mao der. ^^, Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Zyrex_: Neeei! Ikke klipp deg! Forbanna !"()/#& Argh! Sorry. var 10 mnd siden sist og måtte få fred fra masende foreldre og venner Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Du kledde langt hår sinnsykt mye bedre enn kort.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 De såkalte fire store vil jeg tro. Ikke kjøpt fra ml gruppa Tjen Folket vel? EDIT: Ikke de såkalte fire store, men Marx, Engels, Lenin og Mao Hehe har selv en litt humoristisk t-skjorte anngående noe av det samme. Det er med Engels, Marx, Lenin og Stalin på. Står "The Simple Red Band - World Tour" på den og bakpå er den en del land og datoer, hvis du skjønner tegningen Kjøpte den i Ungarn og der prøver de selvfølgelig å rakke ned på alt kommunistisk (selv om kommunistpartiet fremdeles styrer, altså de som nå heter sosial-demokratene) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ...kyssing i fylla ja...kan legge opp noen bilder hvor jeg kysser kameratene (rompiskompis?) mine på forrige fest, men tror jeg lar det være Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Du skal ikke på TG Gjelder det meg også? NEi du kosepus må komme Du kledde langt hår sinnsykt mye bedre enn kort.. Enig. Du burde absolutt ikke ha klippet deg *savnet det lange håret mitt* Endret 23. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Losers! Jeg kommer ikke til å klippe meg kort før det blir påbudt. Sannsynligvis under et kommende regime ført av Carl I. Hagen, eller noe slikt. Må stusse meg snart though, har ikke gjort det siden påske Ja, jeg er litt feminin med tanke på håret mitt. ...kyssing i fylla ja...kan legge opp noen bilder hvor jeg kysser kameratene (rompiskompis?) mine på forrige fest, men tror jeg lar det være Sleng de opp! Endret 23. juni 2004 av Purify Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Enig. Du burde absolutt ikke ha klippet deg *savnet det lange håret mitt* jeg veit. forseint nå, får vente et år igjen Endret 23. juni 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Hehe, enig Kort er det som gjelder! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Skanneren min funker igjen, etter mye om og men, så jeg har fått skannet inn noen bilder. *I påvente av digicam* Langt hår er sexy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg