b-real Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 *hyyl* vi har like briller! \o/ Stakkars. Du må skaffe deg nye briller nå med en gang Lenke til kommentar
adawen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) *hyyl* vi har like briller! \o/ Stakkars. Du må skaffe deg nye briller nå med en gang Nash, jeg liker brillene mine, thankuverymuch! -- Edit: Btw, jeg vurderer å klippe av dreadsa mine, så hvis jeg føler galskapen kommer snikende, så kan det hende det dukker opp noen korthåra tone-pictars i slutten av uka.. Endret 21. juni 2004 av adawen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 huff, jeg blir flama daglig av resten av #metal.no - folka på grunn av dette bildet, men here goes! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Her er meg etter jeg hadde trent med treningsballen i går kveld: Synes bildet ble litt komisk Tenkte jeg skulle ta et bilde neste helg når jeg er dritings også Btw: LarsP, bildet ditt var tøft og Mr_X: flodhest? hvor er fettet ditt da? Endret 21. juni 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Her er meg etter jeg hadde trent med treningsballen i går kveld: Synes bildet ble litt komisk Tenkte jeg skulle ta et bilde neste helg når jeg er dritings også Btw: LarsP, bildet ditt var tøft og Mr_X: flodhest? hvor er fettet ditt da? høhø. Søtsak ;D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 speilet er skittent Alt er skittent hos meg. Bor tross alt på østkanten... Har ikke råd til vaskehjelp. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Å være "cool" og "goth" er ikke to sider av samme sak. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 http://hometown.aol.com/blodappelsin/images/kamera+2178.jpg Pent. Rett og slett pent. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 og Mr_X: flodhest? hvor er fettet ditt da? Det er der..du ser bare ikke godt nok etter Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 og Mr_X: flodhest? hvor er fettet ditt da? Det er der..du ser bare ikke godt nok etter Kanskje han stramte magen mens han tok bildet da.. DOOOH! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Også var det disse golfmotene da Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Her var litt bilder av meg, tatt med et meget dårlig kamera. Og så var det litt vanskelig å få skikkelige bilder når man må holde webkameraet i hånden, og jeg er ikke i humør til å være MacGyver og lage en ny holder til kameraet. Har ikke giddet å klisse voks i håret i dag, så jeg går med lue. Og her var et sånnt bilde med foten min på Er den ikke stor? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Ingardj : hvordan skal jeg uttale nicket ditt? Jeg leser det som "Ingar-DJ" NEI NEI! Jeg vil ikke være noen dj! Ingard - J Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Sluffy: du har liiten fot dekker ikke hele flaska en gang Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Store føtter er blærk, små føtter er fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg