ahpadt Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hår er barskt. Å barbere bort alt håret blir litt for feminint. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, men hva hvis det ser ut som man har teipa en puddel på magen? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, men hva hvis det ser ut som man har teipa en puddel på magen? Sikter du til min far ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Skal ikke være hårete...bare en vei viser Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, men hva hvis det ser ut som man har teipa en puddel på magen? Sikter du til min far ? heller Austin Power... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, men hva hvis det ser ut som man har teipa en puddel på magen? Sikter du til min far ? heller Austin Power... Ok, han er verst *titte på sin egen mage, null hår.. Kan det ha noe med og gjøre at jeg er 14 ? * Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ja, men hva hvis det ser ut som man har teipa en puddel på magen? Sikter du til min far ? heller Austin Power... Ok, han er verst *titte på sin egen mage, null hår.. Kan det ha noe med og gjøre at jeg er 14 ? * E'kke alltid hårløs når man er 14..... *hint, hint* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Ja, men hva hvis det ser ut som man har teipa en puddel på magen? Sikter du til min far ? heller Austin Power... Ok, han er verst *titte på sin egen mage, null hår.. Kan det ha noe med og gjøre at jeg er 14 ? * E'kke alltid hårløs når man er 14..... *hint, hint* .. Visst det var ment om mage delen, og ikke andre deler, så er jeg vell ikke utviklet meg nok enda ;D Endret 19. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg har heller ikke hår på magen, ikke engang veiviser, jeg er 17. Hår er ekkelt... Endret 19. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg har heller ikke hår på magen, ikke engang veiviser, jeg er 17. Hår er ekkelt... heh.. Visst kroppshår er "arvelig" har jeg en anelse om hvordan magen min ser ut når jeg begynner og bli opp i årene Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Det går alltid ann å fjerne hår, barbering er en fin båt... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Hmm, har tre bilder jeg fant på PC-en. Bildene er tatt fra en film, bortsett fra Mafia-bildet. Pilotbriller: Uten pilotbriller: Mafia: EDIT: Endret 19. juni 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Det går alltid ann å fjerne hår, barbering er en fin båt... Uff, barbering liker jeg ikke.. Blir liksom for dumt! Ikke ansikts barbering seff.. HaHHA, GO CARSTEN Endret 19. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg antar at du liker hvis en jente bareberer seg for deg, hva med å gjengjelde det De pleier ikke å bli så misfornøyd hvis du gjør det... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) Jeg antar at du liker hvis en jente bareberer seg for deg, hva med å gjengjelde det De pleier ikke å bli så misfornøyd hvis du gjør det... .. hmm, sånn har jeg aldri sett på det Forresten, fant på en ny olympisk gren: "loffesnusing" .. .. Regner med at noen legger ut bilder mens de "loffesnuser" ? Endret 19. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm, tenk om jeg skulle barbert leggene relgelmessig. Det har skjedd en gang, ikke frivillig... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm, tenk om jeg skulle barbert leggene relgelmessig. Det har skjedd en gang, ikke frivillig... Meg også!! En gutt i klassen kom bort med en bit duck-teip.... (Ser fint ut igjen nå da) ...ellers så er barbering (LES: _Ikke_ glattbarbering) en grei ting Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 (endret) bit duck-teip.... Duct-tape. Oversatt rørteip eller noe. Edit: Jaja, men problemet var at hun glattbarberte begge beina mine opp til midt på låret, men det ble da ganske så sexy egentlig. Endret 19. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Hmm, tenk om jeg skulle barbert leggene relgelmessig. Det har skjedd en gang, ikke frivillig... Meg også!! En gutt i klassen kom bort med en bit duck-teip.... (Ser fint ut igjen nå da) ...ellers så er barbering (LES: _Ikke_ glattbarbering) en grei ting .. Jeg har ikke blitt tvangsklippet enda, på noen måte.. thank god Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Jeg antar at du liker hvis en jente bareberer seg for deg, hva med å gjengjelde det De pleier ikke å bli så misfornøyd hvis du gjør det... .. hmm, sånn har jeg aldri sett på det Forresten, fant på en ny olympisk gren: "loffesnusing" .. .. Regner med at noen legger ut bilder mens de "loffesnuser" ? Jeg har et bilde fra en film vi lagde for et halvt år siden (skoleprosjekt) hvor jeg loff-snuser Sjekk forrige side blant bildene - har lagt det til. Forresten, stopp med det shave-snakket. Lag en egen tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg