Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bandidos, nå har de skrevet nicket mitt feil x2 på få minutter :S

Off, sorry, ZkedaR. Hater at folk skriver navnet mitt feil, så da må jeg beklage det på det sterkeste. Forgiven?

Of course... Bare litt rart at nesten ingen klarer å skrive ZkedaR liksom...

Skifte nick?

Lenke til kommentar

Har holdt på mye med trening, så jeg trur jeg kan si jeg vet meget godt hva som er tynn og ikke tynn. Du er det vi definerer som normal - tru meg - jeg har sett unge folk som er mye tynnere enn både deg og b-real. Når "tynne" skal "feites" opp er lite mat, mange ganger cluet. Det er også viktig med variert mat. For de som trur burger hver dag vil hjelpe tar dere feil - tru meg.

Ellers protein og karboshake. (f.eks 90gram proteiner og 30gram karbo) en 4 ganger dagen et godt supplement. Trener du kan du ta kreatin og d-ribose eller ALA i tillegg.

Hvordan ser du ut når du står da?

Lenke til kommentar
Har du selvfølgelig noe med treningsmåten å gjøre, men men.. Jeg hater å være tynn, og er på god vei oppover nå heldigvis. Mål på 80kg innen Vk2 !

Kan jeg spørre deg hvor høy du er, hvor tung, hva du spiser og hvorfor du skal nå 80 kilo? Jeg mener etter bildene jeg har sett er du ikke er alt for høy...

Lenke til kommentar
Har du selvfølgelig noe med treningsmåten å gjøre, men men.. Jeg hater å være tynn, og er på god vei oppover nå heldigvis. Mål på 80kg innen Vk2 !

Kan jeg spørre deg hvor høy du er, hvor tung, hva du spiser og hvorfor du skal nå 80 kilo? Jeg mener etter bildene jeg har sett er du ikke er alt for høy...

Hvor høy ? 17x.. Vekt ~65, går på progessiv protein/karbokur og trener seriøst.. why? Bare er sånn.

Lenke til kommentar
Hvor høy ? 17x.. Vekt ~65, går på progessiv protein/karbokur og trener seriøst.. why? Bare er sånn.

Hehe. <180 er normalt 70 kilo. Er du 80 er du jo overvektig. Kommer dog ann på beinbygginga. som til han over. msg på msn så kan jeg komme med litt flere tips

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...