zed Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Nice, hvordan fikk du til -1337 poster? By beeing leet Ok jeg tar hintet til Candy Speilet er litt skitent men uansett : Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) WTF? Nikkor da haxx WTF??! Endret 15. januar 2004 av zed Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Nylig i bakrus.. Fin på håret.. Highres avatar =) Endret 15. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 zed: du ligner på han fyren som var på TG i fjor og kom bort til mauren og sa: "er du hu dærre mæwren som spiller CS?" Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet... huff, dumt at de driver å sletter bilder av meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet...huff, dumt at de driver å sletter bilder av meg Take it as a hint? Hihi. neida. Bare tuller Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet...huff, dumt at de driver å sletter bilder av meg Take it as a hint? Hihi. neida. Bare tuller haha... Den var bare stygg... Lite og gjøre på jobb idag? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 haha... Den var bare stygg... Lite og gjøre på jobb idag? Stygg? japp, jeg er stygg. Både inni og utenpå! Alltid lite å gjøre på jobb på denne avdelingen (for meg). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du og den roll`n din.. (=roll=) Men her skal vi ta med webcam på lan og ta bilder her Forrige gang så sovnet jeg forran maskinen.. Folk drev og kastet potetgull i håret mitt og slike ting.. Var ikke mye digg og våkne opp med håret fullt av Potetgull.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du og den roll`n din.. (=roll=) Men her skal vi ta med webcam på lan og ta bilder her Forrige gang så sovnet jeg forran maskinen.. Folk drev og kastet potetgull i håret mitt og slike ting.. Var ikke mye digg og våkne opp med håret fullt av Potetgull.. Jeg liker 'en min Har hørt at det er diverse matvarer som skal være bra for håret. Egg, melk og øl og sånt.. Men jeg tror ikke potetgull er SÅ bra Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har hørt at det er diverse matvarer som skal være bra for håret. Egg, melk og øl og sånt.. Men jeg tror ikke potetgull er SÅ bra Ekke det bare Pippi som sier det? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har hørt at det er diverse matvarer som skal være bra for håret. Egg, melk og øl og sånt.. Men jeg tror ikke potetgull er SÅ bra ØL?? Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Stemmer det. Øl er faktisk bra for håret. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hmm.. Får vell ta med noe og drikke opp der da.. Bare fylle det over på vanlige 0.5Flasker.. Tror jeg tar med en Helflaske Kalinka opp.. Blander det med Tom og Jerry brus.. Det blir namm.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Husker ikke hvor jeg hørte det.. Jeg leste det sikkert i mamma sitt ukeblad eller.no Te er også bra. Og sitron. Men te setter ofte farge.. så du kan farge håret med te.. Hm.. Enough said about that Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet...huff, dumt at de driver å sletter bilder av meg Take it as a hint? Hihi. neida. Bare tuller hehe, var modell-bilder, var vel ett år gamle, er vel ikke min feil at folk vil ta bilder av meg og legge det ut på nettet, og trykke det i aviser... edit: er egentlig ikke modell, har bare vært med på noe reklamer og greier... Endret 16. januar 2004 av aklla Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vel. Jeg er i hvert fall lite modellaktig. Nærmeste jeg kommer til modell er sånn modellkitt du får kjøpt i lekebutikken, type gul farge Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Tull. Eneste som kan forandre på håret er det du putter i munnen. Men vi er så hjernevasket av all reklamen, at vi tror at vitaminer går inn i håret via sjampoo f.eks... DET ER HELT UTROLIG ALTSÅ! Ok, jeg er rolig... 1.. 2... 3... Sånn.. det var godt å få det ut. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Vel. Jeg er i hvert fall lite modellaktig. Nærmeste jeg kommer til modell er sånn modellkitt du får kjøpt i lekebutikken, type gul farge Og det sier damen som er like glad i og ta bilder som det jeg er? jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg