Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet...

huff, dumt at de driver å sletter bilder av meg

Take it as a hint?

;) Hihi. neida. Bare tuller :)

haha... Den var bare stygg...

Lite og gjøre på jobb idag?

Lenke til kommentar

Du og den roll`n din.. (=roll=) Men her skal vi ta med webcam på lan og ta bilder her ;) Forrige gang så sovnet jeg forran maskinen.. Folk drev og kastet potetgull i håret mitt og slike ting.. Var ikke mye digg og våkne opp med håret fullt av Potetgull..

Lenke til kommentar
Du og den roll`n din.. (=roll=) Men her skal vi ta med webcam på lan og ta bilder her ;) Forrige gang så sovnet jeg forran maskinen.. Folk drev og kastet potetgull i håret mitt og slike ting.. Var ikke mye digg og våkne opp med håret fullt av Potetgull..

Jeg liker :roll: 'en min :blush:

Har hørt at det er diverse matvarer som skal være bra for håret. Egg, melk og øl og sånt.. Men jeg tror ikke potetgull er SÅ bra :p

Lenke til kommentar
finner INGEN bilder av meg på nett lengre, var en del før, er sikker blitt slettet...

huff, dumt at de driver å sletter bilder av meg

Take it as a hint?

;) Hihi. neida. Bare tuller :)

hehe, var modell-bilder, var vel ett år gamle, er vel ikke min feil at folk vil ta bilder av meg og legge det ut på nettet, og trykke det i aviser...

edit: er egentlig ikke modell, har bare vært med på noe reklamer og greier...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Tull. Eneste som kan forandre på håret er det du putter i munnen. Men vi er så hjernevasket av all reklamen, at vi tror at vitaminer går inn i håret via sjampoo f.eks... DET ER HELT UTROLIG ALTSÅ!

Ok, jeg er rolig... 1.. 2... 3... Sånn.. det var godt å få det ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...