Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Pent Thea Og når man snakker om å være tynn: http://www.b-real.net/me/100_5285.jpg Man kan ffs telle ribbeina på meg Men jeg veier det samme som jeg har gjort siden ungdomskola..70kg Og enda spiser jeg som en hest.. *plystre!* Håper flere gutter har B|Real som forbilde hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Det var en fin overkropp, men litt tynn. Jeg hadde ikke turt å legge meg oppå deg Spiser du nok pus? Og enda spiser jeg som en hest.. Endret 18. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg sier som HalTan at denne tråden begynner å minne om noe på deiligst.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg sier som HalTan at denne tråden begynner å minne om noe på deiligst.no Noe galt i det? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg sier som HalTan at denne tråden begynner å minne om noe på deiligst.no Noe galt i det? B|real ER jo deiligst.no Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg sier som HalTan at denne tråden begynner å minne om noe på deiligst.no Noe galt i det? Sikkert ikke, men deiligst.no er overfladisk og irriterende som bare det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 B|Real ER jo deiligst.no Thanks babe, og du er vel der du også Ja vi er vel alle så overfladiske av oss her atte.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hm.. når det er snakk om det, så klarer jeg faktisk ikke å legge på meg.. Er 185cm og ligger under 70 kilo. Spiser som en hest gjør jeg også.. :/ Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 B|Real ER jo deiligst.no Thanks babe, og du er vel der du også Ja vi er vel alle så overfladiske av oss her atte.. At vi eksploderer. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg sier som HalTan at denne tråden begynner å minne om noe på deiligst.no Noe galt i det? Etter min mening er det ikkeno galt i det så lenge alle tør å poste bilder selv om de ikke er "deiligst" liksom. Synes det er morsomt når alle tør å poste samme åssen de ser ut Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Etter min mening er det ikkeno galt i det så lenge alle tør å poste bilder selv om de ikke er "deiligst" liksom. Synes det er morsomt når alle tør å poste samme åssen de ser ut Btw..det er på tide du poster bilder nå, Anette. Nå som ikke darkness er her, blir det liiite jenter å se på. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Btw..det er på tide du poster bilder nå, Anette. Nå som ikke darkness er her, blir det liiite jenter å se på. Jeg kan ikke poste bilder etter dine da Ser ut som en liten mongo sammenlignet med deg Har noen morsomme bilder på dataen til typen min som vi tok for noen dager siden, skal brenne de ut snart og da kan jeg legge de her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Hm.. når det er snakk om det, så klarer jeg faktisk ikke å legge på meg.. Er 185cm og ligger under 70 kilo. Spiser som en hest gjør jeg også.. :/ Er selv 185 men jeg har holdt meg over sånn 74-70kg. Er det en konspirasjon som gjelder oss som er 185? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det nærmeste jeg ser en flodhest her på dette forumet er så absolutt ikke deg men meg! Pene bilder Thea, skal si du er fotogen B|Real: Har det samme problemet selv...klarte å trene på meg ca 6 kilo, MEN så fikk jeg kikhoste og har ikke trenet på 3 måneder. Bye, bye til alle kiloene Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hm.. når det er snakk om det, så klarer jeg faktisk ikke å legge på meg.. Er 185cm og ligger under 70 kilo. Spiser som en hest gjør jeg også.. :/ Er selv 185 men jeg har holdt meg over sånn 74-70kg. Er det en konspirasjon som gjelder oss som er 185? Skulle nesten tro at det er noe universalt ja. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 B|Real siden du som du selv sier spiser som en hest og ikke legger på deg; Begyn å tren (med mindre du allerede gjør det?) og få i deg en Gainer om dag'n. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 B|Real siden du som du selv sier spiser som en hest og ikke legger på deg; Begyn å tren (med mindre du allerede gjør det?) og få i deg en Gainer om dag'n. Jeg tar da noen situps og noen armhevinger før jeg legger meg. Kanskje trene på "fulltid" o_O Huff...blir et slit. Jeg er lat!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Hehe, det hjelper nok ikke så stort.. Slit ja, gøy å se resultater JA .. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Er faktisk ikke så ille. Skal bnegynne til høsten på Sats, driver å løfter litt vekter her hjemme men trenger tyngre vekter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg