Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sier som HalTan at denne tråden begynner å minne om noe på deiligst.no

Noe galt i det? :roll::blush::wee:

Etter min mening er det ikkeno galt i det så lenge alle tør å poste bilder selv om de ikke er "deiligst" liksom. Synes det er morsomt når alle tør å poste samme åssen de ser ut :thumbs:

Lenke til kommentar

Etter min mening er det ikkeno galt i det så lenge alle tør å poste bilder selv om de ikke er "deiligst" liksom. Synes det er morsomt når alle tør å poste samme åssen de ser ut :thumbs:

Btw..det er på tide du poster bilder nå, Anette. Nå som ikke darkness er her, blir det liiite jenter å se på. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Btw..det er på tide du poster bilder nå, Anette. Nå som ikke darkness er her, blir det liiite jenter å se på. :thumbdown:

Jeg kan ikke poste bilder etter dine da :p Ser ut som en liten mongo sammenlignet med deg :blush:

Har noen morsomme bilder på dataen til typen min som vi tok for noen dager siden, skal brenne de ut snart og da kan jeg legge de her :)

Lenke til kommentar
Hm.. når det er snakk om det, så klarer jeg faktisk ikke å legge på meg.. Er 185cm og ligger under 70 kilo. Spiser som en hest gjør jeg også.. :/

Er selv 185 men jeg har holdt meg over sånn 74-70kg.

Er det en konspirasjon som gjelder oss som er 185? :wee:

Lenke til kommentar
Det nærmeste jeg ser en flodhest her på dette forumet er så absolutt ikke deg

men meg!

Pene bilder Thea, skal si du er fotogen :)

B|Real: Har det samme problemet selv...klarte å trene på meg ca 6 kilo, MEN så fikk jeg kikhoste og har ikke trenet på 3 måneder. Bye, bye til alle kiloene :(

Lenke til kommentar
Hm.. når det er snakk om det, så klarer jeg faktisk ikke å legge på meg.. Er 185cm og ligger under 70 kilo. Spiser som en hest gjør jeg også.. :/

Er selv 185 men jeg har holdt meg over sånn 74-70kg.

Er det en konspirasjon som gjelder oss som er 185? :wee:

Skulle nesten tro at det er noe universalt ja. :p

Lenke til kommentar
B|Real siden du som du selv sier spiser som en hest og ikke legger på deg; Begyn å tren (med mindre du allerede gjør det?) og få i deg en Gainer om dag'n.

Jeg tar da noen situps og noen armhevinger før jeg legger meg.

Kanskje trene på "fulltid" o_O

Huff...blir et slit. Jeg er lat!!! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...