b-real Skrevet 18. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2004 Og pluttselig kom alle de kåte fjortisene og ville se bildet Trodde du var en av de jeg B|Real Har sett bildet allerede. Meneh... EOD. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Har sett bildet allerede. Meneh...EOD. Det jeg mente var at du var en av de kåte fjortisene... om du har sett bildet eller ei er jo irrellevant Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Får bli med her jeg.. hehe... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Siden eg syns thea er så vakker og samtidig respekterer henne så spør eg: Thea kan eg få se bildet av deg? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Merkelig dette her, hver gang jeg stikker innom Søppel og Recent Pic Posts, så har det vært et bilde av Thea som har blitt fjernet Just my luck, I guess. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Siden eg syns thea er så vakker og samtidig respekterer henne så spør eg: Thea kan eg få se bildet av deg? skype... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tøff er du i hvertfall Thea, det skal du ha Fin kropp hadde du og.. Ikkeno å skamme seg over.. *vurdere å legge ut bilde selv for å gi Thea tilbake selvtilliten * Det synes jeg du skal. Når jeg tør, burde hvem som helst tørre. DO IT Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Tøff er du i hvertfall Thea, det skal du ha Fin kropp hadde du og.. Ikkeno å skamme seg over.. *vurdere å legge ut bilde selv for å gi Thea tilbake selvtilliten * Det synes jeg du skal. Når jeg tør, burde hvem som helst tørre. DO IT Nå har ikke jeg sett annet av deg enn bildet i avataren Thea, men du ser ut som en vakker jente (ca 10 år for ung for min smak, men det er jo noe annet ) og jeg syns absolutt du bør ha tro på deg selv. Syns det er tydelig at du ikke har ett realistisk syn på deg selv. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Blæh. Sånn, nå har jeg i hvert fall jeg holdt mitt ord. Helst ikke quote dette, det er skikkelig meany gjort Jeg fikk ikke se! Du lovte! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 (endret) Flere som ikke fikk sett. MSN? :--) EDIT: Altså, jeg har IKKE sett det. Det var ikke sånn at dere som ikke har sett det skulle kontakte meg... Endret 18. juni 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette minner skummelt mye om deiligst.no for tida. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette minner skummelt mye om deiligst.no for tida. Bilderating anyone? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette minner skummelt mye om deiligst.no for tida. Bilderating anyone? Hadde bare knust dere da Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Dette minner skummelt mye om deiligst.no for tida. hehe.. huffa meg.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 kan du ikke uploade bilde en gang til'a thea ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Slutt å mase om bilder nå. Detter er ikke forum xxxRus.com heller... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 For det første! Jeg har fått ny bh Skal snart til en kamerat og se film, men etter jeg hadde trent litt, kjedet jeg meg og vips her er resultatet: Ehh... Funny look on that one Heh... Ser ut som jeg har kramper vøtt Og hvis noen lurer, det svarte er en burka jeg har laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg