Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg ser hvertfal helt klart hva som ser penest ut.

Din subjektive mening er uinteressant. Poenget er at begge former er lov.

Selvfølgelig. :)

Ville bare påpeke dette ettersom sluffy mente hunkjønns-endelsen var mest korrekt. Er selvfølgelig helt valgfritt, og min mening la jeg fram fordi det var tema i posten akkurat da.

Men folkens, post bilder!

Lenke til kommentar
EHm, ikke helt min stil...

Hvis den ikke er din stil lengre, går det helt greit an å tatovere over noe annet. Den så, som sagt, svært falmet ut, så det skal ikke være noe problem å dekke den helt over.

Sjekk ut tattoo-galleriene på www.bmezine.com, eller stikk innom www.rhernandeztattoo.com (Robert Hernandez) eller www.tomrenshaw.com (Tom Renshaw). Det er så utrolig mange andre motiv enn tribals, kinategn, piggtråder, roser og delfiner.

Lenke til kommentar
EHm, ikke helt min stil...

Hvis den ikke er din stil lengre, går det helt greit an å tatovere over noe annet. Den så, som sagt, svært falmet ut, så det skal ikke være noe problem å dekke den helt over.

Sjekk ut tattoo-galleriene på www.bmezine.com, eller stikk innom www.rhernandeztattoo.com (Robert Hernandez) eller www.tomrenshaw.com (Tom Renshaw). Det er så utrolig mange andre motiv enn tribals, kinategn, piggtråder, roser og delfiner.

Litt utenom.. Jobber du med Roger? Han laget min tatovering .. :p

Lenke til kommentar
Men jeg ser hvertfal helt klart hva som ser penest ut.

Din subjektive mening er uinteressant. Poenget er at begge former er lov.

Den er kanskje uinteressant for deg, men man har faktisk lov til å si hva man selv mener på dette forumet også. Så om den er uinteressant for deg, er din sak, men personlig syntes jeg ikke det, forde jeg forsåvet er enig i hva han mener, og hadde han ikke sagt det, så hadde ikke jeg hatt noe å¨skrive om nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...