Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) Bergensere bruker ikke hunnkjønnsformer, tough luck. Endret 11. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hva er så ille med den haddis ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 hva er så ille med den haddis ? EHm, ikke helt min stil... Hmm, er vell et par år siden jeg tok den nå...Syntes den var meget tøff da... Men nå holder jeg på å spy vær gang jeg ser ann Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Plz whine over solen, boken osv da. Det er valgfritt. (Og nei, det er ikke mer korrekt å skrive boka eller sola. Det er helt valgfritt, men jeg ser hvertfal helt klart hva som ser penest ut.) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men jeg ser hvertfal helt klart hva som ser penest ut. Din subjektive mening er uinteressant. Poenget er at begge former er lov. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Sluffy-pusen.http://home.no.net/haltann/images/sigvekeke.jpg Nååå.. så søt! *klappe på* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men jeg ser hvertfal helt klart hva som ser penest ut. Din subjektive mening er uinteressant. Poenget er at begge former er lov. Selvfølgelig. Ville bare påpeke dette ettersom sluffy mente hunkjønns-endelsen var mest korrekt. Er selvfølgelig helt valgfritt, og min mening la jeg fram fordi det var tema i posten akkurat da. Men folkens, post bilder! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 EHm, ikke helt min stil... Hvis den ikke er din stil lengre, går det helt greit an å tatovere over noe annet. Den så, som sagt, svært falmet ut, så det skal ikke være noe problem å dekke den helt over. Sjekk ut tattoo-galleriene på www.bmezine.com, eller stikk innom www.rhernandeztattoo.com (Robert Hernandez) eller www.tomrenshaw.com (Tom Renshaw). Det er så utrolig mange andre motiv enn tribals, kinategn, piggtråder, roser og delfiner. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 EHm, ikke helt min stil... Hvis den ikke er din stil lengre, går det helt greit an å tatovere over noe annet. Den så, som sagt, svært falmet ut, så det skal ikke være noe problem å dekke den helt over. Sjekk ut tattoo-galleriene på www.bmezine.com, eller stikk innom www.rhernandeztattoo.com (Robert Hernandez) eller www.tomrenshaw.com (Tom Renshaw). Det er så utrolig mange andre motiv enn tribals, kinategn, piggtråder, roser og delfiner. Litt utenom.. Jobber du med Roger? Han laget min tatovering .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hvis dere ikke holder dere ON-Topic lengere så deler jeg ut advarsler. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hva med å fortsette tattoo diskusjonen på so3 eller noe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Hva med å fortsette tattoo diskusjonen på so3 eller noe? Eller i tatoo threaden til psilocybe. EOD. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men jeg ser hvertfal helt klart hva som ser penest ut. Din subjektive mening er uinteressant. Poenget er at begge former er lov. Den er kanskje uinteressant for deg, men man har faktisk lov til å si hva man selv mener på dette forumet også. Så om den er uinteressant for deg, er din sak, men personlig syntes jeg ikke det, forde jeg forsåvet er enig i hva han mener, og hadde han ikke sagt det, så hadde ikke jeg hatt noe å¨skrive om nå. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) http://impishdelusion.net/17m.jpg Hvilke dommedagsfilosofier surrer rundt i hodet ditt på tidspunktet bildet ble tatt her da? Edit: Tull og tøys. Endret 12. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Morgenstund er bullshit i grunn... Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) Morgenstund er bullshit i grunn... hehe, er det Corey i slipknot som er i avataren din? Endret 12. juni 2004 av |-Phyro-| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Morgenstund er bullshit i grunn... hehe, er det Corey i slipknot som er i avataren din? Jup. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 www.teroy.no for nye partyyy pics Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Fet leilighet du har Hartge ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg