inaktiv000 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 hmm, sånn ca. to jenter på et forum, og begge er pene? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Most recent, søss og meg tok noen bilder med webcamet istad: http://www.home.no/anette2/Bilde%204.jpg nååååh! så søt du er 'nette søsteren din og deg ligner jo ikke Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Men det ner vel bare 3-4 av dem som har lagt ut bilde? Darkness, Anette, Penta og hu der jeg ikke husker nicket til... Også RaZorbLadeKisS da Endret 10. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Fant et over et år gammelt bilde. http://home.no/haltan/autograf.gif[/img halters: minner det deg om et visst bilde av meg? (tenk samme grimase ) Endret 10. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Men det ner vel bare 3-4 av dem som har lagt ut bilde?Darkness, Anette, Penta og hu der jeg ikke husker nicket til... Alle glemmer meg Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Shit, glemte R(osenborg)B(al)lK(lubb) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Shit, glemte R(osenborg)B(al)lK(lubb) Møkkamann! Post bilde og shut up Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Men det ner vel bare 3-4 av dem som har lagt ut bilde?Darkness, Anette, Penta og hu der jeg ikke husker nicket til... Alle glemmer meg Sorry, var ikke meninga... prøvde å huske det nicket så da kom du desverre bort *rette på* Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Fant et ca 3 år gammelt bilde *haha* *LOL* (det er meg med alle krøllene..) Endret 10. juni 2004 av |-Phyro-| Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Seriøst, skikkelig mange fine bilder her. Anette, jeg må bare si at du er nydelig. Jeg vil også ha så langt hår. *misunne* Du er mer nydelig da ( Ikke det at jeg synes jeg er nydelig hvis jeg fikk det til å høres sånn ut. ) Dritfint det bildet av deg som du har tatt til avatar nå! Most recent, søss og meg tok noen bilder med webcamet istad: *Bilde* Spiller du/dere golf eller ser dere bare sånn ut ? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Most recent, søss og meg tok noen bilder med webcamet istad: Nebb er oppskrytt.. Meg ista. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Seriøst, skikkelig mange fine bilder her. Anette, jeg må bare si at du er nydelig. Jeg vil også ha så langt hår. *misunne* Du er mer nydelig da ( Ikke det at jeg synes jeg er nydelig hvis jeg fikk det til å høres sånn ut. ) Dritfint det bildet av deg som du har tatt til avatar nå! Most recent, søss og meg tok noen bilder med webcamet istad: *Bilde* Spiller du/dere golf eller ser dere bare sånn ut ? Neida, søstera mi spiller tennis da Spiller altså IKKE golf, men sikkert gøy det.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Vanlig bilde: Trykke nese flat: Hmm.. I don't you mister! Do I look sad, ey? Jammen, jeg er jo lei meg, joh! Har du et problem med det kanskje?! Ska eg kjøssa deg, kanskje? Lenke til kommentar
hce Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ska eg kjøssa deg, kanskje? Jeg skal ikke være vanskelig på det punktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg