Gå til innhold

The Recent Pic Post.

b-real

Anbefalte innlegg

Seriøst, skikkelig mange fine bilder her. Anette, jeg må bare si at du er nydelig. Jeg vil også ha så langt hår. *misunne*

Uansett, i går kveld så var kjæresten min her og vi sminket meg til Nilens Dronning (Dronningen over alle slavene:P). Kan legge ut et bilde, tør ikke legge ut de andre..

so enjoy Cleopatra (se de fine eyeliner-strekene jeg fikk til...veldig naturtro til Cleopatra) :p ser nesten dopa ut da, men vi hadde det veldig gøy :p

meg2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:cry: jo ;)

Sitter på skolen nå. Kom opp i IT-B muntlig, driver og forbereder meg litt ved hjelp av forumet  :w00t:

OMG, Muntlig i IT OMG, så kjekt, jeg har nettop hatt norsk muntlig i dag, skal bort på skolen kl 13:45 å få karakteren min, går sikkert rett i dass :thumbup:

edit: IT-B...?

Endret av |-Phyro-|
Lenke til kommentar
Seriøst, skikkelig mange fine bilder her. Anette, jeg må bare si at du er nydelig. Jeg vil også ha så langt hår. *misunne*

Uansett, i går kveld så var kjæresten min her og vi sminket meg til Nilens Dronning (Dronningen over alle slavene:P). Kan legge ut et bilde, tør ikke legge ut de andre..

so enjoy Cleopatra (se de fine eyeliner-strekene jeg fikk til...veldig naturtro til Cleopatra) :p ser nesten dopa ut da, men vi hadde det veldig gøy :p

http://hometown.aol.com/drueklase/images/meg2.jpg

:wow:

Sier bare: kjæresten din er heldig!!!

Endret av ridgea
Lenke til kommentar
Huh? Tror du blander meg med RBK.

Til RBK: Fått deg ny type? En type som sminker deg? O_o

Har fått meg ny type ja. :D Og nei, han pleier ikke sminke meg så særlig... ;) Kan vel innrømme at han er såpass femi at han tok på eyeliner'n...OOH,jeg har femi type:P

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...