Fredrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) You said pee! That is so funny Jeg ser best ut med minst mulig detaljer. Og jeg heiv meg på trenden til attipus Endret 9. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva er det du har gjort BjaA?Ligna faktisk ikke på deg :s hehe, klarer faktisk ikke å kjenne igjen meg selv der jeg heller. Er ikke bare bare å overleve uten sminke og speil Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 tbone ser farlig sprek ut..Kan vi få et Biceps/tattoo bilde eller? Jeg er jo den pingla da... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Oi, siden folk ikke kjente meg igjen, her er et når disken min kræsja... (jasåklarttarmanbildernårhardwaregåristykker) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) http://www.home.no/anette2/Cestmoi.jpg det må da være ett direkte artig fenomen at alle "søppel-jentene" på det forumet her er nice EDIT: Litt mindre kvinneundertrykkende Endret 9. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Jaja, en stund siden jeg har lagt ut bilde nå...men tror ikke jeg har forandret meg noe Edit: MÅ gjøre noe med det håret...noen som har forslag? Endret 9. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hey, følger dere med? Another metal... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Var som deg for en måned siden. Skaffet meg lenger hår, og la på sideskill. Har bare fått positive tilbakemeldinger - prøv det, du og - tror du vil like det. EDIT: Posten min var til Gef. Endret 9. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Var som deg for en måned siden. Skaffet meg lenger hår, og la på sideskill. Har bare fått positive tilbakemeldinger - prøv det, du og - tror du vil like det. EDIT: Posten min var til Gef. hehe, kan godt være, men jeg er ikke sikker på om jeg passer det... Folk har ivertfall sagt at jeg ikke burde klippe håret... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Vel, var sånn jeg og, trodde ikke jeg ville passe til det. Men, gjør som du vil, men bare eksperimenter med håret. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Her er jeg når min hd kræsja. (lenge siden den kræsja, men bjaa inspirerte meg til å ta bilde i dag ) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 @tbone c_u_m8: Jepp, har prøvd mye rart, men alt er ikke testet ut enda Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Genialt, tbone! Vel, jeg tar kvelden. Natta. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) tbone: EDIT: jeg ler ennå. Endret 9. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Gef: Selv om det ikke er nyskapende, kan du jo alltids klippe det kort, og ha i litt gel/voks. Det er sommer nå, slitsomt å drasse på langt hår Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 *lerkraftig* Flere ustabile nerder med våpen og kamera her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg