Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tenkte jeg skulle legge ut bilde ..

veldig raskt ..

jeg er trøtt.. jeg bestemte meg for å ta bildet på samme måte som mange andre ..!! :p

 

PS: jeg vet ikke hvor det arret på kinnet stammer i fra .. det er et stort mysterium .. har hatt det hele livet

 

Edit: Forumets fasistiske svin har satt ban på url til siden min ... så .... DAMMIT!

for dere som vil se .. se her http://tinyurl.com/36edn

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Dette er ikke så veldig recent men det er det bildet av meg jeg er mest fornøyd med av meg selv er dette:

 

Cestmoi.jpg

 

Har posta litt for mange poster i denna tråden idag men jeg synes det er så gøy når alle poster masse bilder :D

 

ps: har alle med briller merkebriller eller?

Lenke til kommentar
@Anette_87: Alle innfatninger man får kjøpt hos optikere er, stort sett, merkeinnfatninger.

 

og @bildet ditt: niiice du er'a! :)

Måtte nesten poste et bilde jeg så normal ut på da :p

 

Søstera mi kom inn når jeg hadde posta det første bildet idag og hu ble skikkelig sjokka og utbrøt: Herregud du ser jo helt gæren ut jo Anette! De kommer til å tro at du er helt rar! Det var ingen normale bilder jo!! :D hehe

Lenke til kommentar

Jeg, derimot, må bruke briller heile jævla tiden. Jeg ser jo som en kråke uten. Fikk merkelignok 5 på synet på sesjon, fikk et innfall av skarpsynthet akkurat når det var minst beleilig. Har -2,25 og -2,50, og en del hornhinneskjevhet... Og når jeg ALLTID har brukt briller, ser jeg jo ingenting uten. Dessuten blir synet mitt dårligere og dårligere for hvert år. Da jeg var liten hadde jeg -0,25 på begge øynene, og har gradvis sneket seg nedover. I'm gonna ble blind by the time I'm 50 :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...