tbone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 tbone *tilsynelatendedyptkonsentrert*http://box249150.sdsl.no/pics/tbone_juni3.jpg Er det eltax høytalere jeg skuer der? Nei...det er kamuflerte B&W Nautilus 800 høyttalere Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Når jeg tenker meg om, så kan jeg ikke huske å ha sett noen med briller.*Føle seg alene * Btw; Ja jeg har pledd bak ryggen og Ja det er Emporio Armani briller Briller, yeah! Mine er forøvrig Calvin Klein. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Briller, yeah! Mine er forøvrig Calvin Klein. Wohoo! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) tenkte jeg skulle legge ut bilde .. veldig raskt .. jeg er trøtt.. jeg bestemte meg for å ta bildet på samme måte som mange andre ..!! PS: jeg vet ikke hvor det arret på kinnet stammer i fra .. det er et stort mysterium .. har hatt det hele livet Edit: Forumets fasistiske svin har satt ban på url til siden min ... så .... DAMMIT! for dere som vil se .. se her http://tinyurl.com/36edn Endret 9. juni 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) atticus, jeg har postet her, og jeg har briller. EDIIIIT: *Teste* HEI! Endret 9. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Her kommer mindre pene meg Så recent som du får det tror jeg Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 meg.. jeeeg har vel ikke pusset tennene på photoshop ? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) atticus, jeg har postet her, og jeg har briller. EDIIIIT: *Teste* HEI! Det sier dem alle. Når jeg tenker meg om så husker jeg bildet ditt.. Er litt for trøtt.. TEST: ###### Endret 9. juni 2004 av atticus Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er ikke så veldig recent men det er det bildet av meg jeg er mest fornøyd med av meg selv er dette: Har posta litt for mange poster i denna tråden idag men jeg synes det er så gøy når alle poster masse bilder ps: har alle med briller merkebriller eller? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) ps: har alle med briller merkebriller eller? Eneste måten man ikke kan bli mobba for å ha briller, er å ha et kjent merke edit: manglet to ord edit2: sjuPsju.org Endret 9. juni 2004 av atticus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Dette er fra zed He put it in my ass! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 @Anette_87: Alle innfatninger man får kjøpt hos optikere er, stort sett, merkeinnfatninger. og @bildet ditt: niiice du er'a! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 @Anette_87: Alle innfatninger man får kjøpt hos optikere er, stort sett, merkeinnfatninger. og @bildet ditt: niiice du er'a! Måtte nesten poste et bilde jeg så normal ut på da Søstera mi kom inn når jeg hadde posta det første bildet idag og hu ble skikkelig sjokka og utbrøt: Herregud du ser jo helt gæren ut jo Anette! De kommer til å tro at du er helt rar! Det var ingen normale bilder jo!! hehe Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hmm... jeg har briller, bruker dem ikke ofte, og vet ikke hva slags merke de er.. *sjekke* Nakoyá Eyewear står det med så liten skrift at hvis du trenger briller, kan du ikke lese det Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg, derimot, må bruke briller heile jævla tiden. Jeg ser jo som en kråke uten. Fikk merkelignok 5 på synet på sesjon, fikk et innfall av skarpsynthet akkurat når det var minst beleilig. Har -2,25 og -2,50, og en del hornhinneskjevhet... Og når jeg ALLTID har brukt briller, ser jeg jo ingenting uten. Dessuten blir synet mitt dårligere og dårligere for hvert år. Da jeg var liten hadde jeg -0,25 på begge øynene, og har gradvis sneket seg nedover. I'm gonna ble blind by the time I'm 50 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 tbone ser farlig sprek ut.. Kan vi få et Biceps/tattoo bilde eller? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Her er mitt første bilde i denne tråden, slang meg på samme tog som atticus Dette er bilde av meg usminket, trøtt og dopfri. Edit: Seven-Pee-Seven.org Endret 9. juni 2004 av bjaa Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hva er det du har gjort BjaA? Ligna faktisk ikke på deg :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg