Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 "I'd hit it", betyr det. Om du fremdeles ikke tar den: sjekk diverse babethreads... Sorry men jeg nekter å lese igjennom babatrheaden for å skjønne internhumoren her Noen som vil prøve å forklare? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bare ta det som ett komplimang du Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Likte bildet meg tungen. Får meg til å tenke tanker. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Anette: "I'd hit it!" er noe man sier etter å ha sett et hunkjønn man kunne tenke seg å... øh... bli bedre kjent med Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Basically betyr det "jeg ville kjørt a", men ikke ta det for direkte. Er liksom bare køddemåte å si noe slikt som " ", eller noe sånt. Kompliment Endret 9. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bare ta det som ett komplimang du Greit Prøvde meg på en B|Real etterligning, men det gikk ikke så bra... hmmm. har glemt helt hvordan jeg får bildet til å bli svart hvitt i photoshop Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) *snip* CTRL + U, justér saturation til 0. EDIT: Colorize er ikke på som standard i nyere utgaver... Endret 9. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Tusen takk HalTan! Måtte huke av colorize også da... Er ike så god på grimaser Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Tusen takk HalTan! Måtte huke av colorize også da... http://www.home.no/anette2/weirdo.jpg Er ike så god på grimaser Prøvde meg på en B|Real etterligning, men det gikk ikke så bra... Det er bare å tenke at du skal stramme alle musklene i ansiktet og så gjøre det Endret 9. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 *snip* CTRL + U, justér saturation til 0. EDIT: Colorize er ikke på som standard i nyere utgaver... eller desaturate... BTW! Likte du måten du våknet i dag B|Real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 eller desaturate... BTW! Likte du måten du våknet i dag B|Real? desaturate indeed, men B/W blir best med B/W@tha cam. ZkedaR: jeg skal lese logg om planene du hadde med meg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 *groms**BILDE* *groms* Du så litt...eeeeh... forfengelig ut på det bildet.. Er du glad i deg selv? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 SO 4 snart detta ...Post no bilder for faen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 SO 4 snart detta ...Post no bilder for faen Du kunne fått se colabokstårnet mitt, men mamma kom å heiv alle boksene Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 SO 4 snart detta ...Post no bilder for faen Post noen bilder selv! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 SO 4 snart detta ...Post no bilder for faen Post noen bilder selv! Ok..Tatt nå med noen rare grimaser i bakgrunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg