kaiern Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 www.home.no/purify Bilder av meg og hele Metallica.. Din din din jævel Det er jeg som skulle vært på de bildene ikke du Heldiggris. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 www.home.no/purify Bilder av meg og hele Metallica.. Din din din jævel Det er jeg som skulle vært på de bildene ikke du Heldiggris. word! Det skulle vært meg altså... Meg og metallica ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Tøft, Purify. Endret 9. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 *missunnelig* (tror dere skjønner på hvem ) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Selvsagt. How you doin' ? Dytter bort b-real og sier. Vil du være med å patche? ehhm. kanskje en übersexy rippoff fra b-real. how yoooooooooooooooou dooooin. Ser på resten av jentene også. Vet dere hva... vi kan finne på noe vi ass grr. voff, graaaaaaaaaaaaw. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 @allyse : hva er å patche?? Men var det noen som ble med på å ha et sånnt treff i oslo i sommer eller? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 @allyse : hva er å patche?? Men var det noen som ble med på å ha et sånnt treff i oslo i sommer eller? Patche. kremt stikke ting her og der Treff ja - det kan vi fikse vel.. eller var det et hint Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Treff hadde vært kult ja Men da synes jeg B|Real (og andre som bor langt unna) skulle tatt turen ned til oslo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Treff hadde vært kult ja Men da synes jeg B|Real (og andre som bor langt unna) skulle tatt turen ned til oslo Anette_87, det er bare for deg å komme på The Gathering 05 så er det problemet ordnet. Dog det er steike så lenge til. Kom heller du til roskilde;) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Har faktisk hatt litt lyst til å dra på GT, men hadde ike hatt noe å gjort der.. Kunne sitti på msn hele tiden da hehe Ps: Nå må det postes flere bilder snart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Har faktisk hatt litt lyst til å dra på GT, men hadde ike hatt noe å gjort der.. Kunne sitti på msn hele tiden da hehe Ps: Nå må det postes flere bilder snart TG er mere en bare pc. Artige utekvelder osv..men jaja, det er en annen diskusjon som ikke hører hjemme i 'Recent pic posts' Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ps: Nå må det postes flere bilder snart Aye. Fåttåsjoaped. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 www.home.no/purify Bilder av meg og hele Metallica.. Jøje meg, de begynner virkelig å dra på årene. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Liker du deg selv? Eller misforstod jeg "groms" (tenkte at det betød "nam nam") Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) "Du har nydelige øyne" sitat av noen i Istid filmen ( Sid var det nok.. ) Det passa bra inn. Skal poste noen køddebilder jeg tok nå snart, hehe... tok noen rare bilder nå.. Endret 9. juni 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) "Ich wurde es schlagen!" Kan du oversette? Jeg har bare hatt tysk i fire år Edit: Jeg vil slå det??? Endret 9. juni 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 "I'd hit it", betyr det. Om du fremdeles ikke tar den: sjekk diverse babethreads... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg