Putekos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Selvutløser? Da ser man bare bæsj ut. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ser bæsj ut faktisk, med selvutløser kan man jo få til skikkelig pr0n poses og slik da... Positivt Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmm. Lurer på om jeg skal fikse et bilde hvor jeg gjør noe annet enn å stirre i cammet jeg. hmmmmmmmm. skal jeg gidder å gå ut for å vise hva jeg stresser med om dagen? grøss. kanskje det ja... Se om jeg får tid til uka Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmm. Lurer på om jeg skal fikse et bilde hvor jeg gjør noe annet enn å stirre i cammet jeg. allysewanx.jpg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmm. Lurer på om jeg skal fikse et bilde hvor jeg gjør noe annet enn å stirre i cammet jeg. allysewanx.jpg Like the sound of that Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Like the sound of that VI kan diskutere det! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det finnes, spør CFD. Hehe. Med deg ja... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg hater når folk gjesper. Blir inni meg irritert. Hva er poenget med å gjøre de som ikke er trøtte til å bli trøtte? Kjefter alltid på folk som gjesper når jeg er i nærheten. Selv skjermer jeg mine gjesp. Går fort på do, eller gjesper med lukket munn. Det er det ikke mange som greier, eller? Høres ut som du har issues. Går du seriøst på do for å gjespe? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg hater når folk gjesper. Blir inni meg irritert. Hva er poenget med å gjøre de som ikke er trøtte til å bli trøtte? Kjefter alltid på folk som gjesper når jeg er i nærheten. Selv skjermer jeg mine gjesp. Går fort på do, eller gjesper med lukket munn. Det er det ikke mange som greier, eller? Høres ut som du har issues. Går du seriøst på do for å gjespe? Ikke når jeg er alene, men for andres hensyn. Dette er noe av de svært få tingene jeg irritererer meg over. Og hva er greiene med å gjespe og lage lyder samtidig? Er det nødvendig? Nei. Ergo; gjesping er det jeg prøver å bekjempe. Død over gjesping! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er bare deilig å gjespe =) Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Endret 7. juni 2004 av Li1 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er bare deilig å gjespe =) Jepp, men når man er sammen med andre prøver jeg alltid å snu meg vekk, eller "gjemme meg". Kjipt med gjespeorgier. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er bare deilig å gjespe =) Ikke hvis du er tett i nesen! Da får du ofte dotter i ørene Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Her er jeg sminket og dresset opp til fest. Trodde de kunne få meg inn uten at jeg sto på gjestelista, men nope. Får sitte hjemme og feste for meg selv, nå som jeg har pyntet meg og alt. Føler meg litt alene This sucks! Fikk låne serveren til en venn av meg...wey! http://www.partypicz.net/kjedermeg.JPG WoW! *trykkePåFlørteknappen* "Harru' lyst å værra me' mæ hjem og se på frimerkesamlinga mi?" Lenke til kommentar
abaddon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Her er jeg. Ikke barbert meg på noen dager da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 woho! mandige skjeggstubber! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er bare deilig å gjespe =) Jepp, men når man er sammen med andre prøver jeg alltid å snu meg vekk, eller "gjemme meg". Kjipt med gjespeorgier. Ahh, er så enig, så enig. Derfor prøve jeg å skjerme det. Ikke når jeg er alene, da breier jeg meg utover, men sammen med andre unngår jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg