b-real Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg vet, det er møkk. Hva er vitsen med å pynte seg for seg selv? Hmm,kanskje jeg skal rote med meg selv. Du kan jo sette opp webcam elns og så kan vi få se din skjønnhet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 RaZorbLadeKisS; det er bare å klappe i hendene det, så er jeg der på et par timer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 RaZorbLadeKisS; det er bare å klappe i hendene det, så er jeg der på et par timer Skal man ikke klappe i hælene? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 RBK: Du har den greia ved å ALLTID ta bilde av deg selv via et speil Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 golf er en vanskelig sport dog...har prøvd meg med en driver...gikk 10 meter eller noke sånt.. You be tah man .. Tror jeg velger å ikke prøve det selv Noobs!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Lov å være nybegynner da Hmm... tenkte jeg kanskje skulle legge ut det jeg har laget av en ny sang ut her på hw for å få litt tilbakemelding... hmmm. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=200&t=254307 check it out Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Slutt å spamme sangen din over allt Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Her er jeg sminket og dresset opp til fest. Trodde de kunne få meg inn uten at jeg sto på gjestelista, men nope. Får sitte hjemme og feste for meg selv, nå som jeg har pyntet meg og alt. Føler meg litt alene This sucks! Fikk låne serveren til en venn av meg...wey! http://www.partypicz.net/kjedermeg.JPG Så bildet først og skulle till å si at du så trist ut *trøste* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) RBK: Du har den greia ved å ALLTID ta bilde av deg selv via et speil You know that's my thing.. Jeg ser ikke trist ut, jeg ER trist. Endret 5. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Dakkar RaZorbLadeKisS Endret 5. juni 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 @ Dr. X: Er det no eg skal komme med en slik "Å herregud, golf er sånn en lame sport, ligger der og trur du er så tøff i levis t-skjorte" ? hehe...nei eg berre tuller.. tull og vas.. Trur faktisk eg har ei sånn t-skjorte sjøl.. golf er en vanskelig sport dog...har prøvd meg med en driver...gikk 10 meter eller noke sånt.. Hehe, den jeg venta på ja *vinke til peace* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Dette er også tatt i går... Da jeg hadde fest for meg selv.."yihaa" Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva med litt mer av deg, og litt mindre av veggen? That's gotta be good! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Razor er jo pen jo... synd vi ikke får se hele deg noen gang da... menmen. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) ##dobbelpost## Endret 6. juni 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva med litt mer av deg, og litt mindre av veggen? That's gotta be good! Vel, litt av meg er OK, men når alt dukker opp,så blir det straks Dessuten veggen fortjente sin heder og ære...Neida, skal prøve å få noen til å ta bilder av meg... så kan dere se hele meg (ikke det at jeg er så lang, 159 cm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg