Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg hater når folk gjesper. Blir inni meg irritert. Hva er poenget med å gjøre de som ikke er trøtte til å bli trøtte? Kjefter alltid på folk som gjesper når jeg er i nærheten. Selv skjermer jeg mine gjesp. Går fort på do, eller gjesper med lukket munn. Det er det ikke mange som greier, eller? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Klarer det, men jeg får tårer i øynene..... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Går fort på do, eller gjesper med lukket munn. Det er det ikke mange som greier, eller? Klarer det jeg Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg hater når folk gjesper. (...) Kjefter alltid på folk som gjesper når jeg er i nærheten. Seriøst? Der har vi definisjonen på intoleranse Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg skjønner ikke helt poenget jeg... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er ikke noe problem å gjespe med munnen igjen. Men å kjefte på folk fordi de gjesper? Nazitilstander ellerno? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg hater når folk gjesper. Blir inni meg irritert. Hva er poenget med å gjøre de som ikke er trøtte til å bli trøtte? Kjefter alltid på folk som gjesper når jeg er i nærheten. Selv skjermer jeg mine gjesp. Går fort på do, eller gjesper med lukket munn. Det er det ikke mange som greier, eller? haha, dagens! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hm, får vel bidra med noe vel.. Golf er stas Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Golf eier! Nazitilstander? Jeg er bare ikke så jævlig happy for at andre skal gjøre meg trøtt. Når jeg sier "kjefter", så håper jeg dere tok den kommentaren med en klype salt. Jeg ber vedkommende slutte med å gjespe meg midt oppi trynet. En ting jeg klikker av er folk som snakker mens de gjesper, da klikker jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jævlig tenner på deg da cecolon. Recent pic posts, av deg selv.. Endret 5. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Huh? Jeg er til høyre Endret 5. juni 2004 av cecolon Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 @ Dr. X: Er det no eg skal komme med en slik "Å herregud, golf er sånn en lame sport, ligger der og trur du er så tøff i levis t-skjorte" ? hehe...nei eg berre tuller.. tull og vas.. Trur faktisk eg har ei sånn t-skjorte sjøl.. golf er en vanskelig sport dog...har prøvd meg med en driver...gikk 10 meter eller noke sånt.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 golf er en vanskelig sport dog...har prøvd meg med en driver...gikk 10 meter eller noke sånt.. You be tah man .. Tror jeg velger å ikke prøve det selv Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Her er jeg sminket og dresset opp til fest. Trodde de kunne få meg inn uten at jeg sto på gjestelista, men nope. Får sitte hjemme og feste for meg selv, nå som jeg har pyntet meg og alt. Føler meg litt alene This sucks! Fikk låne serveren til en venn av meg...wey! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Her er jeg sminket og dresset opp til fest. Trodde de kunne få meg inn uten at jeg sto på gjestelista, men nope. Får sitte hjemme og feste for meg selv, nå som jeg har pyntet meg og alt. Føler meg litt alene This sucks! Fikk låne serveren til en venn av meg...wey! http://www.partypicz.net/kjedermeg.JPG Stakkars lille Thea, er alltid like kipt slikt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg vet, det er møkk. Hva er vitsen med å pynte seg for seg selv? Hmm,kanskje jeg skal rote med meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg