kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 @kaiern: takk skarru faenmeg ha For hva? Var ikke ment mot deg det jeg sa Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) ^^ Meg for ca 5 min siden. Digcammet var tomt for batteri, og av en eller annen grunn så fungerte mitt fantastiske webkamera. Er sånn passe trøtt atm, så litt desaturation måtte til Endret 5. juni 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Mac Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Fredrik er jo dødsøt da.. søteste i tråden hit til.. Go fredrik.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Photoshopping er ikke lov! EDIT: takk mac Endret 5. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Photoshopping er ikke lov! Hva med paint shop pro da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Heller ikke lov, det er feigt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Så bare så -bortevekke- ut i farger. Har jo ikke gjort noe bortsett fra å desaturert også hue/saturation -colorize Det er lov Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Kjører alltid bildene av meg i gjennom PS jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 w00t! Få et non-ps bilde da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Bla litt tilbake i threaden..ligger plenty av bilder. Dessuten så er de bare resized og av og til lagt sort/hvitt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Et litt annerledes bilde av meg..dukka opp da jeg fikk lagg på en webcamsamtale Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Et litt annerledes bilde av meg..dukka opp da jeg fikk lagg på en webcamsamtale http://home.online.no/~sve-da2/bilder/Jon/nytt/jongjesp1.JPG Jeg må vel skaffe meg et webcam jeg også.. Endret 5. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Et litt annerledes bilde av meg..dukka opp da jeg fikk lagg på en webcamsamtale http://home.online.no/~sve-da2/bilder/Jon/nytt/jongjesp1.JPG Med en gang jeg så bildet begynte jeg å gjespe og har gjort det 7-8ganger nå iløpet av et par minutter! Snålt at det kan smitte sånn! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Et litt annerledes bilde av meg..dukka opp da jeg fikk lagg på en webcamsamtale http://home.online.no/~sve-da2/bilder/Jon/nytt/jongjesp1.JPG Med en gang jeg så bildet begynte jeg å gjespe og har gjort det 7-8ganger nå iløpet av et par minutter! Snålt at det kan smitte sånn! FAen Begynte å gjespe jeg og nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Med en gang jeg så bildet begynte jeg å gjespe og har gjort det 7-8ganger nå iløpet av et par minutter! Snålt at det kan smitte sånn! FAen Begynte å gjespe jeg og nå. Vel, jeg begynte å gjespe når dere sa det Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg begynner å gjespe hver gang jeg ser ordet "gjespe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg