b-real Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hva med å poste noen bilder? Sir yes sir! Do I make you horny baby? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det var et par små ører.... o_O Ja du har rett. Ørene mine ser rar ut Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) oohoo, mitt første bidrag til denne tråden *grøsse* EDIT: jeg ser visst homofil ut. Endret 5. juni 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 oohoo, mitt første bidrag til denne tråden *grøsse* http://www.home.no/fredrikrb/hardwaredottno/fredrikrb.jpg EDIT: jeg ser visst homofil ut. ja Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Neiwda... så kjekk så Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hehe, skøyefant jeg vettu =) Ikke tenk på utseende. Ikke det som teller uansett. OG er man homo, så vær stolt av det! Ikke noe å være lei seg for... =) Selv om man ser homo ut... eller ikke. Utseende teller ikke dritten uansett. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ikke tenk på utseende. Ikke det som teller uansett. OG er man homo, så vær stolt av det! Ikke noe å være lei seg for... =) Nettopp! Da er vi enige Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ikke tenk på utseende. Ikke det som teller uansett. OG er man homo, så vær stolt av det! Ikke noe å være lei seg for... =) Selv om man ser homo ut... eller ikke. Utseende teller ikke dritten uansett. Nei, vi aksepterer deg uansett vilket kjønn du liker Fragletrollet Lenke til kommentar
lodott Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Utseende teller ikke dritten uansett. Må nok skuffe deg der.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Fuc* you a Hehe, jeg er heterofil. Men er vel lov å være snill for det? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Utseende teller ikke dritten uansett. Må nok skuffe deg der.. Nei faktisk ikke. De damene som faktisk til syvende og sist bryr seg mest om utseende, det er de du skal styre unna. Seff trekker det damer å ha en flott 6pack, men de damene som går etter det vil du ikke ha. Tro meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Yeah Yeah... Er i et " mobbe/erte " humør.... Ikke ta det personling EDIT: føler noen ikke kommer til å bli glad for all denne kosepratinga Endret 5. juni 2004 av haddis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Åvv je, bilde fra barnedåp jeg ble tvunget med på i vinter engang, oj så hyggelig det var. Edit: Ja. Endret 5. juni 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 øy ffs! @kaiern: takk skarru faenmeg ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg