Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hah!! rainbow i rompa mi! Det kan jeg desverre ikke komme med noen kommentarer på Randi Kan gjerne vere med i den komitèen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 hah!! rainbow i rompa mi! Det kan jeg desverre ikke komme med noen kommentarer på Randi Kan gjerne vere med i den komitèen Hey back off. Hun er min Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hey back off. Hun er min Har du ikkje hørt om å dele? edit: ok...greit...nok griseprat Endret 3. juni 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
adawen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dere er en bunch med whiners..La folk kle seg som de vil. Og forresten, jeg hører ikke mange angrepene på "gother adawen" (sorry tone men jeg må ha et eksempel). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hvem er du er pappa? *Oversette* Fete shades. Endret 3. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hvem er du er pappa? *Oversette* Ahh, endelig kan jeg hakke på HalTan med god grunn. Du har oversatt feil Who's you're daddy? Hvem er du er pappa? Riktig oversatt blir det Hvem er din pappa, ikke hvem er du pappa Editere litt quotes Endret 3. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) *BEEEEEEEEP* FEIL. Who's = Who is = Hvem er You're = You are = Du er, (EVENTUELLT dere er) Who is you are daddy? = Hvem er du er pappa? (Eventuellt: Hvem er dere er pappa) Den korrekte skrivemåten for "Hvem er din pappa?" = "Who's your daddy?" Hvem vant, hvem vant? Knegg. Endret 3. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Riktig skrevet blir det, som Haltan sier: Who's YOUR daddy! Da blir det "Hvem er din pappa" Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dere spammer alltid denne delen av forumet, post bilder ffs Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Det blir vel "Who is your daddy" som er korrekt "Whos you're daddy" blir vel noe sånnt som "Hvem-sin du er pappa" EDIT: Så treig man er i dag... Endret 3. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Faen da. Hater sånne som deg HalTan. Sånne overlegent intelligente jævler som alltid skal ødelegge moroa for oss andre. Fuck. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hmm fin hår til å binde lakse fluer med. Hahah, fineste kommentaren på lenge Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sånne overlegent intelligente jævler som alltid skal ødelegge moroa for oss andre. Jaja, for å ikke poste off-topic, her er et bilde: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Overlegent intelligente jævler. Foretrekker "bedreviter", eventuellt "Orakel" eller "Guru". Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Overlegent intelligente jævler. Foretrekker "bedreviter", eventuellt "Orakel" eller "Guru". Owkai, Mr Knowitall. Post 2121 btw Endret 3. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Overlegent intelligente jævler. Foretrekker "bedreviter", eventuellt "Orakel" eller "Guru". Hva med MOFO da?? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nei. Min mors seksuelle affærer vil jeg helst ikke ta del i. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg