Acrid Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 http://img63.photobucket.com/albums/v193/daedroth/2.jpg Se så goth jeg er *ringe til motepolitiet* Ja, hva kan vi hjelpe deg med? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) http://img63.photobucket.com/albums/v193/daedroth/2.jpg Se så goth jeg er *ringe til motepolitiet* Ja, hva kan vi hjelpe deg med? Syk mann, med lue på hw.no forumet!!!1!! Endret 3. juni 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Skjønner meg ikke på goth jeg, det ser jo ikke ut. Gutter skal da ikke ha så langt hår imo, og naglebelter ser jo ikke kult ut. (med noen unntak) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Dere er en bunch med whiners.. La folk kle seg som de vil. Og forresten, jeg hører ikke mange angrepene på "gother adawen" (sorry tone men jeg må ha et eksempel). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Ikke direkte satanist da, men den stilen. Går for det samme her i allefall Er da lov å si sin mening ffs? Er ikke meningen at du skal ytre din misnøye til andres stil/utseende eller lignende. *Gislesnip* Seriøst, dette blir bare så forbanna barnslig. SO WHAT? La folk kle seg hvordan faen de vil, folk er forskjellige, og det er en GOD ting. Jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor dere som en gjeng ***** skal angripe alt fra langt hår, til naglebelte (WTF?) til rosa kaninører med liseberglogo. Seriøst, denne tråden er IKKE ment som en tråd der folk skal fortelle andre hvor stygge de er, det er ikke ment som en tråd der du skal mase om hvor "forferdelig" du synes det og det er, det er ment som en tråd hvor man kan titte litt på hverandre. Dette er hverken deiligst- eller styggest.no. Endret 3. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ikke direkte satanist da, men den stilen. Går for det samme her i allefall Er da lov å si sin mening ffs? Er ikke meningen at du skal ytre din misnøye til andres stil/utseende eller lignende. Vennligst hold kjeft med mindre du har noe fornuftig å komme med. Hei! Kutt ut slikt prat.. Slike kommentarer kan dere sende i PM... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dra til h*lvete alle sammen!! Hmm tok bilde av meg ute med vofsen men er ikke fornøyd og poster det ikke. Får gå ut og ta noen bilder etterpå når eg har fått noen øl i meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er gothest av alle! Jaaaa ramalamadingdong! (PS! Den frekke barten er borte nå) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 e har fått nytt hår http://home.no.net/mizzpent/bilder/nytth%e5r1.jpg http://home.no.net/mizzpent/bilder/nytth%e5r2.jpg ser ut som et kreåkereir i dag! men det gjørke no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Look mom, it's the rainbow! Pent penta Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hah!! rainbow i rompa mi! det ble kult =D jeg likte det i alle fall! selv om noen ganger ser det ut som jeg har blødd i panna.. sånn kan det gå=P tror det ser bedre ut om jeg fikser litt og har stuff i håret..ja.. mm! men tnx! =D Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hårprodukter er jo usj... Jeg bruker ihvertfall ikke noen... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 hah!! rainbow i rompa mi! Det kan jeg desverre ikke komme med noen kommentarer på Randi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hmm fin hår til å binde lakse fluer med. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 yey!! fiskehår! nice! nå må jeg bare ønske meg fiskestang til jul! og gislepisle ( ): hah! sku du nok likt å hatt ja! hoho! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 og gislepisle ( ): hah! sku du nok likt å hatt ja! hoho! lol@Mario PeNtA: Du skulle bare ha vist Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hårprodukter er jo usj... Jeg bruker ihvertfall ikke noen... Sjampo er vel et hårprodukt? Uten det blir vel håret en aning fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg