Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ehm? Tror egentlig bare Tsar siktet til at det er en NOKSÅ rasistisk vits som går noe slikt som "N*ggers are great, every man should have one." HAN står ikke for slike holdninger, kjenner'n såpass ja. Du forklarte han det litt bedre ja. Er ikke så flink til å forklare, men ja... piuh. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Alastor: You rock my world I simply love the hair... Vel, her er dagens fra meg (og for de som ikke har med seg øya, JA, jeg har tatt skjegget , og føler meg naken og litt trist ). Slik ser jeg ut uten skjegg, og chix, nå vil jeg høre hva dere syntes uten.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 http://www.home.no/draz1/Hw%20bilde2.jpg *klarer ikke smile falskt, klarer ikke smile falskt......leke smart heller* Du går ikke tilfeldigvis på Nissen? Jeg går nokk ikke på nissen nei, jeg går som regel på mine 2 ben med deilige adio sko, med mindre jeg suser rundt på min lille lettmotorsykkel som enkelte folk på melbu har begynt å irritere seg over fordi den høres ut som om den er 875ccm mer enn den er og jeg kjører mye. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 rbk: noen ganger så lurer jeg på om du går for alt med tre ben.. Du sikler jo etter alle bildene her jo Ikke stygt ment altså Så jeg er bare noe med tre ben? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Meg for noen dager siden EDIT: *fikse bbcode* Endret 1. juni 2004 av PT Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Korfor ser alle så sinte ut på bilder? Er det bare eg som smiler sånt? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Korfor ser alle så sinte ut på bilder? Er det bare eg som smiler sånt? Klarer aldri å smile på bilder Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Korfor ser alle så sinte ut på bilder? Er det bare eg som smiler sånt? Jeg smiler da fint på det bildet jeg la inn i tråden for ca... 30 sider siden heh edit: Ser egentlig ut som jeg snuser på det bildet, men det gjør jeg altså ikke Endret 1. juni 2004 av SBS Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Yeah, en liten serie av meg sent på kvelden, med kjempebidge klistret fast under overleppa og digg musikk i drittfeadsettet! Yeah! Edit: Ser egentlig ut som jeg snuser på det bildet, men det gjør jeg altså ikke Haha, hvem snakker Endret 1. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Smiler jeg også daaa...og snøbikkja, nei takk, vikke være schærsten din Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Btw, sjekk ut festlig Manga t-skjorte: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Alastor: You rock my world I simply love the hair... Det verste er vel at jeg får lov av jobben til å ha håret ..jeg hadde aldri gitt noen med så rufsete hår jobbe Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 JA, jeg har tatt skjegget NEII!!! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 åh! jeg har farga håret! det må man ta bilde av! lurt! men jeg må si det er mye kjedelige bilder! bruk fantasien! webcambilder av bare fjes er så kjipt i lengden!! det er pent vær ute! gå ut å ta festlige bilder! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sub-Lock: Aww!! Så fin du ble uten skjegg *gi et nuss på kinnet til som jeg-ser-fin-ut-premie* SBS: OMG! Nice smile! du var jo til å spise opp Penta: Hvor ble det av bildene da? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Sub-Lock: Aww!! Så fin du ble uten skjegg *gi et nuss på kinnet til som jeg-ser-fin-ut-premie* SBS: OMG! Nice smile! du var jo til å spise opp Penta: Hvor ble det av bildene da? ehm..de må komme etter jeg er kommet hjem i ettermiddag=P var kanskje litt tidlig ute med posten. men det gjørke no! pics kommer later! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Meg i våtdrakt stiffupperlip og underlip Meg på wakeboard Lenke til kommentar
Ingvaldr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 /me tenker på og legge ut bilde ,men dropper det pga at det ikke akkurat er det lureste i verden.. Tror nok kine vet hvorfor Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 /me tenker på og legge ut bilde ,men dropper det pga at det ikke akkurat er det lureste i verden.. Tror nok kine vet hvorfor At det ikke er noen god ide er ingen god grunn. Kjør på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg