Gå til innhold

The Recent Pic Post.


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller få noen av de übre webdesignfolka her inne til å lære deg å lage side/lage til deg ;) Så har du en helt egen side :D

Eeeh.. Den har vi prøvd før. Endte opp med en nedspamma gjestebok, en viss person som lager side til meg og er for lat til å hjelpe meg å oppdatere, og masse styr.. hjemmesider fører bare vondt med seg ;) De som vil se bilder eller vite mer om meg kan spørre over msn; det er det jeg pleier å gjøre :p

Lenke til kommentar
Eller få noen av de übre webdesignfolka her inne til å lære deg å lage side/lage til deg ;) Så har du en helt egen side :D

Eeeh.. Den har vi prøvd før. Endte opp med en nedspamma gjestebok, en viss person som lager side til meg og er for lat til å hjelpe meg å oppdatere, og masse styr.. hjemmesider fører bare vondt med seg ;) De som vil se bilder eller vite mer om meg kan spørre over msn; det er det jeg pleier å gjøre :p

Pøh. Hjemmesider er ikke bare vonde ting. Hjemmesider råx.

Lenke til kommentar
De som vil se bilder eller vite mer om meg kan spørre over msn; det er det jeg pleier å gjøre  :p

FFS!! Typisk vettu. Msn mellom meg og deg funker jo ikke av en eller annen overnatulig grunn. :mad:

Det er jo bare å si HEI da. Når jeg sier HEI, så står det alltid "Han kan ikke få denne meldingen bla bla bla..." :mad:

Lenke til kommentar

Apropos Trillian, noen som vet hvordan en skrur av "go to desktop when PMed"?

Jeg orker ikke bruke programmet før jeg har fått slått av den irriterende funksjonen.

 

Ellers har jeg hatt en litt kjedelig 17. mai. Har vært inne hele dagen, er sliten etter i går (+pollenallergi og lavt overskudd).

 

Er i dårlig humør, og alt virker kjedelig. Blir alltid slik når jeg har fått lite søvn. Har planer om å ta kvelden snart, slik at jeg kommer i tipp-topp stand til skolen i morgen :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...