tokki Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 1672,- Samtron 96P 19" TCO99 SAMT19 Dette er en latterlig billig 19" skjerm. Er det noen som har erfaringer med denne skjermen..?? Skal kjøpe ny skjerm, men dette virket nesten for billig ! Lenke til kommentar
Blurred Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 har en kamrat som har 2 såna skjærmar, 1 på w2k och 1 på xp... ingen av dom sparar konfigurationenen om man slår av strømmen till dom.... blir ett helv*tes jobb med att mecka till korrekt instællning så fort man råkar slå av skjærmen... Hansol 900p er relativt billiga dom oxså... funkar bra + att effect.no har service avtal på dom med hansol... hadde en som sa poff--rest in peace (måndags exemplar ) ... ringde in o sa att den var ett road kill... komm en ny dagen efter på dørren.... har en samsung 950p som var billig den oxså... funkar fint... har hafft massa andra 19" som varit ok.... kan ju vara så att samtron hadde en dårlig serie men jag vågar inte prøvar dom.. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 En venn av meg har en Samtron 95P. Den er overraskende god i forhold til prisen. Det funker greit å kjøre 1600*1200 på den (hvis man kan leve med 75 Hz, som jeg personlig synes er for lite). Poenget er at bildet er skarpt og fint. Og jeg tror ikke han har hatt de problemene som Blurred beskriver. Det er altså ikke en 96P, men jeg kan ikke tenke meg at den er så mye dårligere enn 95P. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg har forgjengeren 95p plus, og er fornøyd med den. Bra bilde til prisen, så den er et kjempekjøp spør du meg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg har samtron 96p 19" og den er kjempebra, har sammenlignet med langt dyrere skjermer og det er ivertfall ikke synelig forskjell, meget fornøyd Lenke til kommentar
java_man Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har en slik sjerm selv, og er meget fornøyd. Du får mye skjerm for pengene! Lenke til kommentar
tokki Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Takker for alle svar, jeg har nå bestillt skjermen, og håper og tror da at den er ok. Har en kamerat som har 76P, og utifra spec, så er 96p helt lik, bortsett fra størrelsen. Og han er godt fornøyd ! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Vi har 5-6 stk. 96P-er på skolen, og har ikke hatt plunder som 'Blurred' beskriver. Det er ymse skjermkort til disse, alt fra noname 2mb pci til Radeon 7500, men 96p viser ihvertfall godt på alle ( oppløsning/ vertikal refreshrate jfr. skjermkortets egenskaper ). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Jeg har en sånn skjerm (men jeg betalte litt mer for den :sad: ) Det er to ting som irriterer meg: 1: Bildet er litt "forvrengt", veldig vanskelig å forklare... det er ikke så veldig mye, men det vises ganske godt på svart bakgrunn. Det KAN være at det er jordmagnetisme, jeg holder til i kjelleren og har hatt litt problemer med jordmagnetisme på TV'n. Skal prøve å flytte skjermen å se om det forandrer seg, hvis ikke er det produksjonsfeil. 2. Den lager en høyfrekvent lyd når den står i standby. Den er ikke så veldig høy, men den er mektig irriterende. Den går i takt med LED'en foran på skjermen (den blinker). Har tatt kontakt med forhandler, og de sa jeg skulle bare sende den inn, men det er noe dritt å sende 19-tommere når man ikke har eska:( Skal se om jeg ikke gidder det en gang! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har en samtron 95p plus og den er meget bra syns eg. skarp og fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå