b-urn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Var ute og lekte meg med kameraet i går, og endte opp med en masse ubrukelige bilder.. mest pga lys/eksponering. Nå er det en gang sånn at man kan skjule noe ( om ikke alt ) av lettere manglende fotograferingskunnskaper med flittig bruk av Photoshop.. og så kaller vi det kunstnerisk tilrettelegging i etterkant. ( For de som måtte finne noe religiøst tilsnitt i bildet, så er det faktisk ganske så tilfeldig. ) Originalt bilde umodifisert( 551KB ) Fikset i Photoshop ( 678KB ) Endret 24. februar 2006 av b-urn Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Fine duse farger, klassisk komponert, nydelig bakgrunn og flott fokuspunkt. Kunne du ikke lagt det ut som vedlegg, med dobbelt oppløsning. Da kunne vi studert detaljer som skarphet bedre. Me like. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Fine duse farger, klassisk komponert, nydelig bakgrunn og flott fokuspunkt. Kunne du ikke lagt det ut som vedlegg, med dobbelt oppløsning. Da kunne vi studert detaljer som skarphet bedre. Me like. 5659456[/snapback] Vel nå var kvaliteten på bildet i utgangspunktet relativt dårlig. Bildet som er vist lyver litt pga nedskalering. Spesielt detaljene blir litt utvasket når man må korrigere for fargene såpass mye som jeg måtte i forgrunnen på bildet. Men for all del. Legger til link i første post. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hadde orginalen hatt fokuset bak så hadde jeg likt det mye bedre Men i og med at "korset" var så mørkt på orginalen så det ut som et bilde uten fokus Men jeg likte det veldig godt, ga meg en god rolig følse Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Lå en del arbeid i dette bildet, og jeg er enig i at bildet er litt utglattet av etterbehandlingen. Det gjør ikke så mye, for bildet ble jo fint. Det er desverre en klar grenser for hvor stor kopi du kan lage av det, men det ble i alle fall et bilde til slutt. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 synes bildet er kjempestilig. Har sans for kombinasjon av vakker natur og stygge menneskeskapte greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå