Svendsen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Legger ut et bilde tatt fra en veranda og ned på et gammelt tørkestativ, med skygge. Lurer på hva dere synes, er et av de første med mitt nye kamera. Fujifilm Finepix S5600 Bilde er cropa og gjort mindre for å kunne se hele i et. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg tror skyggen er mer interessant enn stativet, og ville derfor utelatt selve stativet... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg tror skyggen er mer interessant enn stativet, og ville derfor utelatt selve stativet... 5659419[/snapback] Mulig det, men jeg er ikke sikker. Liker den grønnfargen på stativet. Minner meg om hagen til min bestefar. Dette er veldig enkelt, og ikke spesiellt spennende. Likevel liker jeg det. Muligens p.gr. av enkeltheten. Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Spennende utgangspunkt, men jeg ville gjerne ha sett noe mer nede, så man fikk bedre inntrykk av hva som kan "ligge under snøen"? Enten det eller kutte vekk kanten nede i venstre hjørne? Som dette? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Bildet ble bare tatt, slengte bare kamera mot noe nede på plenen hos min foreldre (som min bestefar har satt opp ). Men hadde man tatt bort stativet hadde bildet mistet mye. Personlig så vurderte jeg å crope mer nederst på bildet, men likte å få med mer former og kanter på bildet. Men ser veldig godt poenget. Men bli litt tomt med mer croping syntes jeg. Men smaken er vel som baken? Takk for tilbakemeldinger. Er vel enkelheten jeg antagelig likte ved det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå