GrH Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei jeg så på microplex sine sider og fant et kjempebra tilbud( synes jeg i allefall da.) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...BB450&mcat=c496 Men er det bra .? jeg har en amd 3200+ og skjermkort osv og klokker ganske mye holder strømforsyninga da.? Men det som Må være bra er jo kabinettet men hvordan er "trio" ? nå har jeg luft kjøling men når pengene tillater det skal jeg kjøpe vannavkjøling men går det i kabinettet hær ? ( plass osv ) og hvordan ser det ut + og - med kabinettet og kvalitets følelsen, utsende så viss dere hadde vært snill og hjelpet meg og vudere om jeg burde kjøpe denne pakka så hadde det vært kjempe fint.. -Djgunnah Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei jeg så på microplex sine sider og fant et kjempebra tilbud( synes jeg i allefall da.) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...BB450&mcat=c496Men er det bra .? jeg har en amd 3200+ og skjermkort osv og klokker ganske mye holder strømforsyninga da.? Men det som Må være bra er jo kabinettet men hvordan er "trio" ? nå har jeg luft kjøling men når pengene tillater det skal jeg kjøpe vannavkjøling men går det i kabinettet hær ? ( plass osv ) og hvordan ser det ut + og - med kabinettet og kvalitets følelsen, utsende så viss dere hadde vært snill og hjelpet meg og vudere om jeg burde kjøpe denne pakka så hadde det vært kjempe fint.. -Djgunnah 5659336[/snapback] så helt greit ut.. Men så ikke noe om hvor mange ampere det var på +12v, det er det som teller,correct me if i'am wrong. Men sumbeam har mye skryt for kabinettene deres! Hvis du skal gå for noe ordentlig annbefaller jeg thermaltake og en hiper eller mist psu!! ALEX Lenke til kommentar
GrH Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg har ikke så mye penger da:p... skal kjøpe vannavkjøling da,. vill heller ha d men er det plass i kabinettet da.? -Djgunnah Lenke til kommentar
GrH Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 Her er litt mere innformasjon om poweret +3.3V : 8 A +5V : 32 A +12V(1) : 18 A +12V(2) : 16 A +12V(3) : 0 A +12V(4) : 0 A -5V : 0 A -12V : 0.8 A +5Vsb : 2,5 A Er den bra ? Er det INGEN som vet noe hær heller .? plzz ' noen som vet om det er plass til vannavkjøling da.? _djgunnah Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det der ser faktisk ganske lovende ut vil jeg tro. Sunbeam har hatt noen kvalitetsproblemer, men de gode gamle travere og dette settet kosta jo ikke mye heller! Lenke til kommentar
GrH Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 Men hvorfor er det 0 A på disse tre.? ' +12V(3) : 0 A +12V(4) : 0 A -5V : 0 A og vill strømforsuninga dær holde til overklokking av : Amd 3200+ , ca 4 hdd , x850xt skjermkort og småting som dvd drev... ? -Djgunnah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå