_ducktales_ Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Heisan jeg har et AMOI LC32AF1E TV. Koblet Xbox 360 med medfulgte HD kabler til TVèn hvilken HD instillinger skal jeg ha på xboxen? Synes ikke jeg ser noen forskjell om jeg kjører DVD filmer fra xbox som er koblet med hd kabler enn om jeg ser på DVD med en gammel dvd spiller som bruker scart. kan det tenkes at jeg har gjort noe feil? Lenke til kommentar
wanderlust Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei Tenkte å spørre deg om du var fornøyd med TV'en. Vi er altså i ferd med å kjøpe den nå om dagen, men finner ingen omtaler eller tester om den. Mvh Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 hei, samme sitvasjon som sitemann. hvordan er tv`n? musa Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 vi har en amoi tv, og jeg lurte litt på hvordan jeg bør koble laptopen til den for å se film på den.. er det DVI jeg bør gå for da eller ? og hva er forskjellen på dual og single link DVI ? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Du har nok ikke gjort noe feil! Hvis du blar gjennom trådene på "diskuter spill og tilbehør" på "spill" kategorien, så ser du at xbox dvd spilleren suger! Lønner seg å bruke den man har fra før, for med mindre den er veldig veldig gammel, så er den nok antageligvis bedre enn xboxen... Ang innstillinger som du bør ha generelt så er det vel enten 720p eller 1080 i. Prøv begge to og se hvem du selv synes er best til spill. Hørt om noen som får svarte streker på sidene ved en av dem f.eks, så det har mye å si på tvn du har. Prøv deg fram og se hvem du synes er best. (720p går visst for å være best da mener jeg og ha lest..) Diskuter spill og tilbehør.. Lagt ved en link som viser tråden jeg tenker på.. De 2 siste sidene+ rundt om i tråden står det nok en del om det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå