Gå til innhold

Nextgentel og flytting

Anbefalte innlegg

Jeg bor kollektivt med en kompis i Trondheim, og siden han har abonnement hos NGT bestemte vi oss for å fortsette på det og melde flytting til den nye adressen.

Her slutta også egentlig historien, fordi det har ikke skjedd en dritt siden den gang.

Første flyttebestilling var 3.nov 2005.

Denne ble plutselig 'stoppet' pga ubetalt regning fra abonnenten.

Dette ble betalt, ny telefon til kundeservice, og flyttebestillinga ble omsider satt igang igjen (kall det heller bestilt på ny..)

Denne bestillinga forsvant uten grunn og ingenting har skjedd, på nytt har vi pratet med NGT og siste bestilling er datert 12.des 2005.

Siste sjekk hos NGT var alt i orden og vi skulle få nett "i slutten av februar" sa kundebehandler. Nå er flyttebestillinga nok en gang "borte" fra kundesiden på NGT og jeg begynner å få nælla pga alt styret (pluss 4 mnd uten nett..)

Greit nok skal kompisen min som styrer abonnementet ta litt av støyten - men jeg synes NGT burde skjerpe seg kraftig. Det hører nemlig med til historien at han har betalt NGT for nettleie gjennom hele tiden.

Jeg har tenkt å vente ut februar. Hvis ingenting har skjedd vil jeg bestille nett hos noen andre og kontakte forbrukerombudet angående NGT - men det blir opp til abonnenten (mr. kamerat) om å forfølge den dritten videre.

Hvis noen har forslag til hva man kan gjøre, kom med dem. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han sitter fortsatt i telefonkø. :eek:

Begynner å bli 30 minutt no (på mobil).. ikke bra.. :mad:

Forøvrig blir eventuell kompensasjon vi vil kreve bli tilbakebetaling av de 4 månedene som er betalt uten at vi har nett. (Vi har vel strengt tatt ikke krav på mere)

Endret av VinterUlv
Lenke til kommentar

I fem-seks tiden en vanlig hverdag, er det dummeste tidspunktet du kan ringe en kundeservicetelefon. Ikke bare NGT som "suger" da. Jeg tar slike i løpet av arbeidsdagen og er selv med NGT gjennom på et par minutter (Tele 2 imponerte for øvrig med null ventetid midt på dagen en gang).

Har også bestilt flytting av et NGT abonnement nylig. Jeg ba om en spesifikk dato, og fikk dette bekreftet. På lovet dato kom montør og alt var i orden i løpet av få minutter. Bestilte 2 eller 3 uker i forveien.

Har hatt to problemer med linja i de 4 årene jeg har hatt NGT, og en telefon til kundeservice har ført til at problemet er løst innen 24 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...