Gå til innhold

Hva spiller folk ? Male, eller female ?

Hvilket kjønn spiller du helst med?  

359 stemmer

1. 1. Hvilket kjønn spiller du helst med?

• Male
      249
    • Female
      110

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ikkje ein sånn tråd før eingang?

Men uansett. Speler male, er male. Enkelt nok.

Men siden det er so mange male som speler female, lurte eg på om det fints jenter som speler male i wow?

5659164[/snapback]

Vi har noen jenter i guilden, men alle spiller som female, bortsett fra ei. Hun og mannen spiller sammen, han som female og hun some male, etter som jeg kan huske.

5659176[/snapback]

Hehe, spilte med et par. Samme der, han spilte fremale og hun male :!:

Male her, og er male og. Har dog starta en Mage (lvl 8) som er female :love:

Edit: Leif.

Endret av Folcom
Lenke til kommentar
Jeg liker å spille tvekjønnet tauren eller gnome, mye gøyere når jeg rollespiller. Enten tar jeg en male avatar og gir den et jentenavn eller omvendt så det skal være lettere å se. Var faktisk med i et rp guild med bare folk som spillte tvekjønn. Gjett om det var mye forvirring der til tider...

5659893[/snapback]

Haha, det hørtes meeeeget spesielt ut :ermm:

Kan seriøst ikke fordra menn som spiller "female" i onlinespill, burde ikke vært lov..

Er det bare jeg som føler det sånn?

5661082[/snapback]

Så lenge de ikke gir seg ut for å være jenter, og spiller på det, så er det helt greit. Det er jo bare et skin.

Min main er en male nelf dr00d, men angrer enda på at jeg ikke rolla female, fordi casting og gå-bakover-stilen deres bare er dødsfet.

5664039[/snapback]

Og /Cheer på Female NE, fantastisk! :!:

Ellers føretrekker jeg rasen gnom, for de minner mest om hobbiter, og de er vel den minst populære rasen, og jeg HATER blizzard for at de ikke har healing class. Tar jo livet av ethvert rp forsøk med bare gnomer, feks guild, er med i et gnom only guild, men det fungerer jo ikke i det store og det hele uten healers. Tragisk av blizzard synes jeg, ja allianse har 4rogue og horde 3, hva betyr vel en damage class i forhold til healing? snufs...

5675852[/snapback]

Når jeg leser sånne historier om RP, rister jeg på hodet og gir meg selv en klem fordi jeg aldri rollet noe på en RP-server..

Edit: Addet en quote.

Endret av Folcom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...