Gå til innhold

Hva spiller folk ? Male, eller female ?

Hvilket kjønn spiller du helst med?  

359 stemmer

1. 1. Hvilket kjønn spiller du helst med?

• Male
      249
    • Female
      110

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det burde være ett eget "alt etter hva som passer til class og race" valg... i ett spill som så til de grader farges (iallefall i mine øyne) av sterotyper etablert i WC3, er det nok mange som ser for seg human mages som female, Nelf huntere som female, Nelf druids som male o.s.v..

Lenke til kommentar

Det spiller rolle da.. Min main er orc male, men jeg har lats som er female. Orc selvfølgerlig.

Dette var litt tåperlig måling. Det kunne heller ha vert måling om noe mer interesant.

Lenke til kommentar
Det spiller rolle da.. Min main er orc male, men jeg har lats som er female. Orc selvfølgerlig.

Dette var litt tåperlig måling. Det kunne heller ha vert måling om noe mer interesant.

5684337[/snapback]

Rimelig tåpelig svar også. :roll:

Du kan like gjerne ikke si noe om du ikke har noe mer konstruktivt å si.

Lenke til kommentar

Ja, men det er sant vist hver person bare kan velge 2 charakters som dem spiller mest på (eller bare stemme 2 ganger) så hadde det vært mye bedre, fordi da kan man ta main og en eventuell alt... kjenner folk som bare spille rfemale etc.... men jeg spiller på en warlock nå som er UD og er male... mens lvl 60 warrior'n er gnomefemale... (Sikkert postet tidligere men)

Lenke til kommentar

Man velger jo male eller female, ikke fordi man er det i virkerligheten eller at man har bestemt seg for å bare lage male, men fordi man synes det og det passer til det og det.

F.eks at de fleste synes at Night Elf male ikke passer i det hele tatt.

Og det jeg mente med at dette var en litt tåperlig tråd: Hvorfor kunne vi ikke ha avstemning om hvilken klasse man spiller eller noe?

Lenke til kommentar
Man velger jo male eller female, ikke fordi man er det i virkerligheten eller at man har bestemt seg for å bare lage male, men fordi man synes det og det passer til det og det.

F.eks at de fleste synes at Night Elf male ikke passer i det hele tatt.

Og det jeg mente med at dette var en litt tåperlig tråd: Hvorfor kunne vi ikke ha avstemning om hvilken klasse man spiller eller noe?

5690379[/snapback]

Fordi han som lagde tråden ikke ville ha det?

Jeg spiller alltid male, ikke fordi jeg er gutt selv, men fordi females ser ikke no kule ut med shoulders.

Med har en del low lvl females.

Lenke til kommentar

Med meg er det hele tiden forskjellig. Jeg synes det ikke spiller noen rolle. Men troll, tauren og orc female ser jo tøffe ut med stygg armour. Ok da, ikke tauren female. Men jeg synes alle rasene er genial laget. G nomer synes jeg bare er som dverger med støffe og mar barnslig hode og minde kropp da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...