Gå til innhold

Hva spiller folk ? Male, eller female ?

Hvilket kjønn spiller du helst med?  

359 stemmer

1. 1. Hvilket kjønn spiller du helst med?

• Male
      249
    • Female
      110

Anbefalte innlegg

av utallige mange char's, har jeg 3 male som jeg spiller med, 1 bank som er male, og 10-20 female.

vet ikke hvorfor, men jeg foretrekker å se på kvinner fremfor menn når jeg spiller...

Unntak på dwarf roguen min.

Liker ikke dwarf female.

Blir som orc female.

For macho for min smak.

Selv er jeg gutt.

Kjenner 3-4 jenter som har male som hovedchar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Female NE warrior

Du kommer til å spille på charen i mange timer. Hva er det best å se på? Dog hadde jeg spilt horde, hadde det blitt male, stort sett alle horde females ser merkelige ut.

5668755[/snapback]

Du skal jo ikke sitte å runke til wow heller.

Bedre å se tøff ut og være komfortabel med at du identifiserer deg med karakteren.

Men smaken er subjektiv.

Lenke til kommentar
Var det ikkje ein sånn tråd før eingang?

Men uansett. Speler male, er male. Enkelt nok.

Men siden det er so mange male som speler female, lurte eg på om det fints jenter som speler male i wow?

5659164[/snapback]

Ja, hadde en i gamle guildet mitt :)

Mine chars:

60 Night Elf Druid Male

43 Night Elf Warrior Female (Dual wield dame)

42 Night Elf Warrior Male (MS specc)

41 Undead Rogue Male

Har slutta med begge warriorene :o

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Har bare male characters utenom ei døds søt orc rogue dame. Men spilte bare til noe å lvl 20 på den characteren. Føler det blir feil å spille dame, utseende og slikt betyr ganske mye for min del, har laget characters omigjen etter å ha irritert meg feks ved feil hårfarge eller noe sånt. Female characters funker bare ikke for min del, men forstår at det er mange som liker det best. Og spesielt når jeg spiller på en rp server blir det helt feil synes jeg. Kjæresten min har spilt en dwarf female, sinnsykt kult, utrolig få dverge damer, og de er neimen ikke stygge, men super kule! Skulle jeg spilt female, hadde det nok blitt dverg. Ellers føretrekker jeg rasen gnom, for de minner mest om hobbiter, og de er vel den minst populære rasen, og jeg HATER blizzard for at de ikke har healing class. Tar jo livet av ethvert rp forsøk med bare gnomer, feks guild, er med i et gnom only guild, men det fungerer jo ikke i det store og det hele uten healers. Tragisk av blizzard synes jeg, ja allianse har 4rogue og horde 3, hva betyr vel en damage class i forhold til healing? snufs...

Lenke til kommentar
Female NE warrior

Du kommer til å spille på charen i mange timer. Hva er det best å se på? Dog hadde jeg spilt horde, hadde det blitt male, stort sett alle horde females ser merkelige ut.

5668755[/snapback]

Du skal jo ikke sitte å runke til wow heller.

5669309[/snapback]

Ikke? :blush:

Neida.

Spiller selv:

Male Orc Warrior level 60

Female Night Elf Priest Level 40

Female Undead Rogue level 41 (angrer på at jeg ikke valgte male :( )

Male Tauren Shaman level 30

Male Troll Mage level 31

Kommer ikke på noe mer, nå.

Lenke til kommentar

Female NElf huntress ca lvl36 <-main

Male Human warrior AH alt LVL 1 kalt moneyman, fordi det er han som sparer alle pengene mine. Hadde blitt "litt" feil med en female med type navn "cashgirl" eller "moneygirl" :p

Female NElf Priestess ca lvl 14

gud som jeg angrer på at jeg kvitta meg med account tidligere... :cry:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Female NElf huntress ca lvl36 <-main

Male Human warrior AH alt LVL 1 kalt moneyman, fordi det er han som sparer alle pengene mine.  Hadde blitt "litt" feil med en female med type navn "cashgirl" eller "moneygirl" :p

Female NElf Priestess ca lvl 14

gud som jeg angrer på at jeg kvitta meg med account tidligere... :cry:

5677371[/snapback]

OT: Hvor spiller du nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...