Gå til innhold

Hva spiller folk ? Male, eller female ?

Hvilket kjønn spiller du helst med?  

359 stemmer

1. 1. Hvilket kjønn spiller du helst med?

• Male
      249
    • Female
      110

Anbefalte innlegg

Min høyeste female char er en lvl 2, det sier det meste.

Prøver du å inrømme på en litt vanskelig måte at du er homfil? :tease:

Har mange chars, og de er femals og males. Det spørst liksom på hvilken class man er, man er ikke female om man er dwarf, man er ikke male orc rogue osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv spilt en UD mage male til 60, men vil tørre å påstå at det vil være mer behagelig å se på en dame om man skal spille så mye på en character. Derfor har jeg laget en female nå, i og med at jeg skal spille opp en ny 60 ! ;)

Lenke til kommentar

Min main er en male nelf dr00d, men angrer enda på at jeg ikke rolla female, fordi casting og gå-bakover-stilen deres bare er dødsfet. :D Male ser bare.... kjedelig ut.

Altene mine er alle undead females (mage/priest/warlock) fordi det er definitvt det utseendet som tiltrekker meg mest av alt i WoW.

Lenke til kommentar

Tauren Female Warrior, lvl60.

Jeg vet om to andre på Doomhammer så jeg skiller meg ganske godt ut. :!:

Et hint hvis du vil være helt unik: Jeg har aldri sett en lvl60 Dwarf Female Warrior.

Og så et råd om du vil skli inn i mengden: Male figure, hvilken som helst klasse og hvilken som helst rase.

Endret av Tofustew
Lenke til kommentar
Min pensjonerte prest er mann.... Warlocken min er dame :) grunn til at jeg valgte dame, er fordi det er så uffatelig teit med store, muskeløse magikere. er forresten gutt i RL

Vel... i WoW er jo alt avhengig av utstyr m/stats, og base racial stats er ganske like. Derfor kan en gnome være warrior, ganske idiotisk egentlig. Men man må vel bare se på det med humor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...