Skrote Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Linksys rutern min har funket helt fint til nettet kolapset en dag. Men nå så kommer jeg meg ikke engang inn på rutern. Når jeg setter inn cden som fulgte med, gjør jeg det som står der. Men så når jeg skal koble inn rutern på datan, og gjøre ferdig install greia, får den ikke gjort seg ferdig. Kommer opp en gul varseltrekant på nettverksikonet. Så jeg kommer meg ikke inn på ruteren engang så sliter med å få komme inn på rutern slik at jeg kan få ordne til internett og greiene inne der. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for svar! Men er det noe mer dere trenger å vite for at dere kan hjelpe så si ifra. Endret 26. februar 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg har rett å slett ikke mulighet til å komme inn på rutern fordi maskina mi ikke finner den på den måten. Men kommer på nett det gjør jeg, viss jeg bruker den som switch. Men skulle gjerne ha fått brukt rutermulighetene, men restartknappen hjelper ikke på problemet. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Du må koble deg til ruteren med en kabel for å sjekke innstillingene på den. Det gjør du ved å skrive 192.168.1.1 i adressefeltet. Restart av ruteren gjør du ved å holde inne Reset-knappen i over 10 sekunder, gjerne lenger. Da kan du fortelle mer om oppsettet ditt og hvordan det er koblet. Hvilken ISP du har er også nyttig å vite. Hvilken Linksys-modell du har osv... Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Den er koblet i via kabel, men det har seg sånn at jeg får en gul varseltrekant på lokal tilkobling greia, men kobler jeg den som en svitsj får den kontakt med en gang , men maskina finner ikke rutern når jeg taster inn ip i explorer. Linkseys WRT54GX with SRX. Endret 26. februar 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Må være noe med pcen min, for når jeg plugga inn en annen maskin så kom jeg inn på rutern, endelig... Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hmmm akkurat samme problemet her. Fungerte fint før, men nå får jeg absolutt IKKE tilgang til setup via min pc. Hvis jeg bruker pc'en til han jeg deler leilighet med er det null problem. Har kjørt hard resets osv men ingenting hjelper. Både merkelig og irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå