ttt Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 synes dette vart dyrt for så få timer spillt 5665682[/snapback] Som det står i artikkelen: Som nevnt tidligere kommer Half-Life 2: Episode One til å inneholde mellom fire og seks timers gameplay, men selv om dette høres lite ut i forhold til originalspillet (og vanlige spill på markedet), forteller Doug Lombardi at disse vil være "rikere" på kvalitetsinnhold enn Half-Life 2 var. Dette høyres ut som standard PR-snakk, så det beste er nok å vente og sjå kva kor mykje moro vi får for pengane. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Dette høyres ut som standard PR-snakk, så det beste er nok å vente og sjå kva kor mykje moro vi får for pengane. 5665775[/snapback] Tror det blir bra jeg. Lenke til kommentar
iselilja Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Gikk jo gjennom hl2 på 10 timer, så om dette blir 4 timer spilling for meg er jeg rimelig fornøyd, håper de kjører opp maskinkravene litt så det blir som i lostcoast og ikke bare vanlig hdr som i hl2 Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Dette liker jeg! Kvaliteten på spillet vil jo bare øke, det er jo ingen ting negativt med det. Jeg ser ikke noen sier at Lost blir dårlig pga alle de lange pausene de har;) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 4-6 timer, tja, dei sa HL2 var 30 timer og eg gjor det på ca 8 timer. Då trur eg det varer knapt 1-2 timer. Ergo altfor dyrt, finnes kjekke gratis single player brett. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Brukte ca 16 timer på HL2, noe jeg syns er en meget passende lengde. 4-6 timer høres greit ut til en ok pris, og spesielt hvis PR-snakket er mer enn bare.. ja.. PR-snakk. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Syns ikke det er så ille å betale 20$ for flere timer med bra og interaktiv underholdning, i forhold til å kjøpe en CD med kanskje et kvarter bra musikk, eller tre halvlitere på byen... Og det blir jo litt feil å syte over en hundrelapp eller to for et spill når man har brukt 10-15000 for en bra spille-PC nettopp for å kunne kjøre slike spill optimalt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Trist at Valve også har funnet ein måte å tene gode pengar ved å utvide sin ferdig genererte grafikkmotor, eg hadde håpt på lågare pris eller meir speletid. Genialt av dei då, å komme med eit par timar speletid no og då for å pirre oss, så dei fleste vil betale $20 for neste episode. Sett at dei lagar 5 episodar vil dette koste $130 (HL2 inkl). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg