egd1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har forsøkt 3-4ganger å få tak i en canon 5200 uten hell. Noen som har en anbealing for en tilsvarende scanner dere kan anbefale? Så vidt jeg har lest har Canon det beste systemet for forbedring av bilder ved scanning? Tar i mot tips om dette og vil igjen si at dette er for AMATØR, så det er ikke noe killer-utstyr jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Msport Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har forsøkt 3-4ganger å få tak i en canon 5200 uten hell. Noen som har en anbealing for en tilsvarende scanner dere kan anbefale? Så vidt jeg har lest har Canon det beste systemet for forbedring av bilder ved scanning? Tar i mot tips om dette og vil igjen si at dette er for AMATØR, så det er ikke noe killer-utstyr jeg er ute etter. 5658974[/snapback] Vet ikke hvor mye du vil legge i en scanner, med denne til 1600 kr er en ganske bra scanner til prisen. Kjøpte den selv for 3/4 år siden og har bare gode ord å si om den. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Epson har mye bra og har fått meget bra omtale i mange tester. Har selv en Epson Perfection 4490 Photo og er meget fornøyd med denne. Prisguiden. Hadde tidligere en Epson Perfection 3490 Photo, noe mindre og mer plastikaktig scanner men scannet alikevell meget bra. Støyet en del mer enn den jeg har nå. Prisguiden. Epson Perfection 3490 Photo: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå