carl-kr. Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hei! fikk meg idag nytt skjermkort. når jeg hadde instalert ati controlsenter+driver får jeg en feilmeding når jeg restarter maskinen."programmet ble ikke riktig instalert"?det står også noe on dll og noe i meldingen. det er et x1600PRO. tips? Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 noen som har svaret? sist jeg var plaget instalerte måtte jeg instalere noe før jeg kunne instalere ati driver men jeg husker ikke hva det var..nå har jeg samme problem. formaterte hd nettop.. hjelp! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 denne feilmeldingen får jeg Lenke til kommentar
rafjas Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 denne feilmeldingen får jeg 5856718[/snapback] har du net.framework instalert. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 nei.. kansje det er det jeg trenger? Lenke til kommentar
rafjas Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 nei.. kansje det er det jeg trenger? 5856836[/snapback] tror at ati drivere måte ha den eller noe. håper det virker Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 det virket.takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå