Cyrus^^ Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Har en Duron900 på et Asus A7V-E (jumperfritt D; ) HK, har overklokket den til max i BIOS. Duron'en er "låst" og jeg trenger noen tips til videre overklokking.... Lenke til kommentar
eSik Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Bruk blyant til å kortslutte L1 broene så kan du stille multiplier :smile: Lenke til kommentar
Cyrus^^ Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Glemte å si at eg kjører den på 990mhz.... og en EKL CPU-Vifte m/kulelager Socket A opp til 1,33 GHz D: vet det er bad vifte og HK men eg var litt "short on money" Lenke til kommentar
Cyrus^^ Skrevet 5. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2001 Leste på Tom's Hardware at eg måtte bruke blyant på flere broer å jumperfrie HK... noen synspunkt?? Lenke til kommentar
Cyrus^^ Skrevet 12. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2001 hmz... kje le nå da... (er n00b innen OC) Hvordan stiller eg på multiplieren på et jumperfritt HK?? Lenke til kommentar
blackice Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Du går inn i biosen å kødder litt rundt der til du har funnet multiplier settings samt fsb. Så stiller du fram å tilbake til du har fått et stabilt og maksimalt overklokket system. Happy overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå