frets Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Jeg søker etter en dyktig systemutvikler som er kjent med bruk av avanserte betalingssystemer over internett. Må bo i Oslo. Eventuelt hadde det vært fint å vite hvor jeg ellers kan komme i kontakt med en. Andre forum el likn. Jeg er ikke interessert i firmaer, kun en enkeltstående systemutvikler. Hvis noen kan hjelpe meg med dette, er jeg svært takknemlig. frets [email protected] Endret 24. februar 2006 av frets Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Denne flyttes til stillingsannonser- kategorien, da dette vil bli den korrekte plassen for denne threaden Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Du kunne muligens utdype litt om hva slags systemutvikler du vil ha ? Java , C++, PHP, Assembly og Perl kan alle brukes til å utvikle et system av noe slag. Ikke det at jeg er interesert i å søke, men jeg er lei av at arbeidgivere skal ha søknadene slengt etter seg basert på såpass lite info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg