Dødskalkunen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Når jeg starter opp kamera kommer det bilde av et lite gult "eject" merke i midten av skjermen på skjermen og nedenfor i venstre hjørne står det: C:31:23. Jeg har et Sony Digital Video Camera Recorder TRV320E kamera. Hva er feilen? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Se litt på denne. http://www.camerahacker.com/Forums/Display...rror_Code..html Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Gjorde det som stod der, men nå kommer det plutselig opp noen andre errors: C:31:20, C:32:20 og C:31:22. Tror det er noe alvorlig galt. Endret 24. februar 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
BMP Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mener det stod noe om at hvis ikke dette funket så måtte kameraet inn til service. Kansje best å la noen fagkyndige se på det før alt går gærnt. Det trenger ikke bli så dyrt heller. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Tror jeg leverer det til sevice da ja. Skal uansett kjøpe meg nytt kamera om en stund. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå