CSM Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har ergret meg mye i dag, nå er det på tide å be om hjelp Som emnefeltet tilsier, prøver jeg å finne ut hvordan man kan få tak i IP-ranger til diverse ISP'er (hovedsakelig norske). Noen som vet? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 de fleste ISP'er har den infoen på sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Eller man bruker Ripe.net Lenke til kommentar
CSM Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 takk for tips, men ingen av dem hjelper meg. Ripe har jeg allerede brukt, uten særlig hell, da absolutt ALLE ip-ranges fra leverandørene vises, ikke bare de som "vanlige brukere" får finner heller ikke noe slik informasjon på leverandørenes sider, noe jeg antok på forhånd. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 kansje itavisen er snill med deg, de har jo en liste å gå etter i forbindelse med bredbåndstesten... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hva skal du gjøre med disse IP-ene da? Du må jo ha ett eller annet i tankene i og med du legger ned arbeid i og få tak i dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå