V-by Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hei. Jeg kjører ubuntu, og har instalert aMSN til å prate med folk på msn og slikt. Men når jeg prater med folk der, så popper det opp nye samtalevinduer, der det bare står: " xxxxx blir med i samtalen" Noen som veit hvordan jeg kan stoppe det? er utrolig plagsomt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hei.Jeg kjører ubuntu, og har instalert aMSN til å prate med folk på msn og slikt. Men når jeg prater med folk der, så popper det opp nye samtalevinduer, der det bare står: " xxxxx blir med i samtalen" Noen som veit hvordan jeg kan stoppe det? er utrolig plagsomt. 5658469[/snapback] Det skjer når folk opner vinduet ditt og begynner og skrive. Har skjedd meg ett par ganger. Gå på Verktøy- instillinger - meldinginstillinger- ikke vis Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Takker, håper det funker nå, men tviler på at nesten hele samtalelista mi skriver til meg samtidig men ser ut til et det funker. takker Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Har vel også noe å gjøre med at MS sin messenger åpner en samtale for å hente ned profilbildet ditt. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Noen ganger når folk ser du logge på, så kan det hende de klikker på deg så de får opp samtalevinduet. Dette skjer i begge ender med aMSN. DVS, når de åpner vindu hos seg, vil det også åpnes hos deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå