Kina bill Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har vært så heldig å få tak i Delicatessen via nettet (har den også på video). Filmen er jo fransk og da med fransk tale. Når jeg kjører i gang filmen i Windows Media Player sammen med tekstfilen -Delicatessen.srt- blir filmen og teksten snudd på hode. Om jeg velger å spille den av uten tekstfil vises den som normalt. Ikke noe greier, siden jeg er steikanes dårlig hva det franske språket gjelder. Om jeg snurrer i gang filmer som ikke er teksta eller andre filmer med tekstfiler (som f.eks film med tekstfil. The City of Lost Children.sub) er alt som det skal være. Siden monitoren min nesten veier 50kg og da ikke så lett å snu, samt at jeg blir noe svimmel av å stå på hode hadde det vært en kjekk sak om noen kunne hjulpet meg. Delicatessen er forresten en av mine store favoritt filmer. Rune. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Forsøk å laste ned nimo codec pack og les litt om dei ulike codecane som installerest så finner du ut hvilke du virkelig trenger. Jeg bruker å installere alle bortsett fra noen matrox g400 drivere Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 *.asf filmer blir oppned og speilvendt iwinamp3 hos meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå