lml_Timo_lml Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Heisann. Har et innlegg på "Hva er galt med grafikkortet mitt?" tråden litt lenger ned på siden her hvor jeg beskriver problemet mitt https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5entry5657815 Har prøvd å få lånt meg et annet kort enn ATI og det eneste jeg kan klare å skaffe kjapt for testing er et GeForce 3 kort... altså ikke top-notch for å si det sånn, men tror dere det har noe for seg å teste med et så gammelt kort? Og hvilken driver skal jeg evt laste ned til det? På forhånd takk ATI Powercolor Radeon 9600PRO 256 MB Catalyst Control Center (v. 6.2) Pentium 4 2,4 GHz Prossessor 1,5 Gb RAM Windows XP Professional Servicepack 2 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Du får bilde, men å teste det opp imot BF2 f.eks nei. Fordi Geforce 2-3-4 serien mangler smartshader 1.4 Lenke til kommentar
lml_Timo_lml Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Du får bilde, men å teste det opp imot BF2 f.eks nei. Fordi Geforce 2-3-4 serien mangler smartshader 1.4 5658517[/snapback] ...glemte å skrive at jeg spiller WoW. Han jeg låner det sier at han har brukt det til WoW før, men at du bør ha 1 GB RAM for at det skal flyte noenlunde... Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det funker vell til wow, men ville prøvd med noen lettere spill først. Han kammeraten din har foresten rett, kjekt med 1 GiB ram til wow. Lenke til kommentar
lml_Timo_lml Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Det funker vell til wow, men ville prøvd med noen lettere spill først. Han kammeraten din har foresten rett, kjekt med 1 GiB ram til wow. 5658599[/snapback] Takker for svar, skal teste med lettere spill først. 1,5 Gb er enda kjekkere Men hvilken driver skal jeg laste ned til GeForce 3? Skal jeg velge "GeForce and TNT2"? Endret 24. februar 2006 av lml_Timo_lml Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja det skal du og jeg liker fortsatt ikke å skrive for mye, men pga regler må man. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 2 gb er enda kjekkere enn det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå